Centrum pomocy
Masz problem? Potrzebujesz fachowej pomocy, doradztwa produktowego lub wsparcia w zakresie zakupionego sprzętu? Poniżej znajdziesz szereg odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, które pomogą Ci rozjaśnić twoje wątpliwości!
Gdzie się znajdują?
Salony znajdują się w Warszawie, Poznaniu oraz Katowicach
Warszawa, ul. Marynarska 15 (budynek New City)
Poznań, ul. Półwiejska 42 (C. H. Stary Browar - Pasaż +2)
Katowice, ul. 3-go Maja 30 (Galeria Katowicka)
W jakich godzinach są otwarte?
Warszawa:
Pn. - pt. 10:00 - 19:00
Sb. - nd. 10:00 - 18:00 (w niedziele handlowe)
Poznań:
Pn. - sb. 9:00 - 21:00
Nd. 10:00 - 20:00 (w niedziele handlowe)
Katowice:
Pn. - sb. 9:00 - 21:00
Nd. 10:00 - 20:00 (w niedziele handlowe)
Czy w salonie można przetestować wybrany przez siebie produkt?
Tak, w naszych salonach można przetestować najnowsze produkty z aktualnie oferowanych serii produktowych.
Czy mogę przynieść mój produkt marki DJI do salonu w celu sprawdzenia lub uzyskania pomocy?
Jak najbardziej. Pracownicy salonu chętnie udzielą pomocy.
Ile mam czasu na odbiór zamówienia złożonego przez Interent z płatnością w salonie?
Zamówienie należy odebrać w ciągu 72 godzin. W przypadku zamówień złożonych w przedsprzedaży czas ten ulega skróceniu do 48 godzin. Jeżeli nie ma Pan/i możliwości odbioru w tym terminie, prosimy o kontakt bezpośrednio z naszym salonem lub mailowo pod adresem kontakt@dji-ars.pl
Znalazłem produkt DJI, ale nie widzę go na waszej stronie. Czy mogę nabyć go na DJI ARS?
Prosimy o napisanie wiadomości z zapytaniem o dostępność takiego produktu na adres kontakt@dji-ars.pl
Czy są dostępne instrukcje obsługi produktów DJI w języku polskim?
Tak, do wszystkich naszych produktów dostępna jest instrukcja obsługi w języku polskim. Aby pobrać lub przejrzeć instrukcję należy przejść do zakładki "Wsparcie" w karcie danego produktu.
Czy mogę nabyć produkty marek w salonie DJI ARS?
W naszych salonach można nabyć akcesoria innych marek, które są rekomendowane przez DJI. Aby zapoznać się z dostępnymi produktami, zapraszamy bezpośrednio na stronę https://dji-ars.iai-shop.com/
Chciałbym sprawdzić datę aktywacji mojego produktu. Czy istanieje taka możliwość?
Tak. W tym celu prosimy o kontakt mailowy pod adresem kontakt@dji-ars.pl
Czy interesujący mnie produkt jest dostępny?
Dostępność można sprawdzić w karcie produktu - jeżeli obok danego salonu widoczna jest ikona oznacza to, że produkt jest dostępny. W przeciwnym wypadku widoczna będzie ikona
. Istnieje możliwość rezerwacji produktu oraz odbioru każdego z nich w naszym salonie bez dodatkowych kosztów. W tym celu prosimy o kontakt bezpośrednio pod adresem mailowym kontakt@dji-ars.pl
Kiedy otrzymam moje zamówienie?
Jeżeli zamówienie zostało poprawnie złożone do godziny 15:00 w dzień roboczy, realizacja i wysyłka zamówienia nastąpi jeszcze tego samego dnia. Aby realizacja była możliwa, należy wybrać sposób płatności przy odbiorze lub opłacić zamówienie za pośrednictwem płatności błyskawicznych — zamówienia opłacane poprzez zwykły przelew bankowy będą realizowane po zaksięgowaniu wpłaty. Zamówienia złożone po godzinie 15:00 oraz w dni wolne od pracy będą realizowane w następny dzień roboczy. Realizacja zamówień produktów wirtualnych (kodów ubezpieczenia w wersji elektronicznej) następuje do kilkunastu minut po zaksięgowaniu wpłaty niezależnie od dnia oraz godziny.
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub poprzez email?
Tak, istnieje również możliwość złożenia zamówienia telefonicznie lub mailowo.
Czy mogę odebrać zamówienie internetowe w jednym z salonów?
Oczywiście, zamówienia można odebrać w jednym z naszych salonów. Jeżeli produkt nie jest aktualnie dostępny w danym salonie, można złożyć zamówienie z dostawą i odbiorem w salonie.
Czy moja przesyłka jest ubezpieczona?
Tak, wszystkie przesyłki są ubezpieczone na kwotę zamówienia. Jeżeli podczas dostawy przesyłka została uszkodzona, należy powiadomić o tym fakcie kuriera oraz spisać protokół szkody.
Dlaczego po sprawdzeniu numeru listu przewozowego nie widzę żadnego statusu?
Po nadaniu przesyłki aktualizacja statusu nastąpi tego samego dnia w porze wieczornej. Jeżeli po wprowadzeniu numeru listu przewozowego status przesyłki nie jest widoczny, należy zaczekać do następnej aktualizacji lub skontaktować się z działem obsługi klienta.
Czy otrzymam dowód zakupu fizycznie razem z przesyłką?
Tak, do każdego realizowanego zamówienia dołączony jest fizyczny dokument sprzedaży (w zależności od wybranej opcji paragon/faktura). Paragon znajduję się w kopercie dołączonej do środka przesyłki. Faktura VAT znajduję się w etykiecie doklejonej do paczki. Jeżeli nie jest możliwe doklejenie faktury do przesyłki, zostanie ona umieszczona w środku paczki.
Ile mam czasu na odbiór zamówienia w salonie stacjonarnym?
Zamówienie należy odebrać w ciągu 72 godzin. W przypadku zamówień złożonych w przedsprzedaży czas ten ulega skróceniu do 48 godzin. Jeżeli nie ma Pan/i możliwości odbioru w tym terminie, prosimy o kontakt bezpośrednio z naszym salonem lub mailowo pod adresem kontakt@dji-ars.pl
W jaki sposób zareklamować produkt?
Jeżeli występuje problem z zakupionym urządzeniem, prosimy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny pod pod tym adresem
Czy mogę zareklamować produkt marki DJI w salonie DJI ARS, jeśi zakupu dokonałem gdzie indziej?
Niestety nie ma możliwości reklamowania produktu, jeżeli został on zakupiony w innym sklepie. W tej sytuacji należy skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą.
Czy mogę zareklamować produkt w innym salonie niż w tym, w którym został zakupiony?
Tak, produkt można reklamować w dowolnym salonie lub odesłać bezpośrednio do naszego salonu.
Dokonałem zakupu na DJI-ARS.pl lub w Strefie Marek Allegro. Czy mogę dokonac zwrotu w salonie?
Tak, jeżeli zakup został zrealizowany na odległość za pośrednictwem sklepu DJI-ARS.pl lub przez Strefę Marek Allegro, można taki produkt pozostawić w salonie w celu realizacji zwrotu.
Czy mogę dokonać zwotu po dokonaniu zakupu w salonie stacjonarnym?
Niestety, zakupy realizowane stacjonarnie nie podlegają zwrotom.
Dokonałem zakupu na fakturę VAT. Czy mogę dokonać zwrotu?
Niestety prawo odnośnie 14-dniowych zwrotów dla zamówień dokonanych na odległość dotyczy tylko konsumentów.
Czy przy zakupie przez Internet z odbiorem osobistym również przysługuje mi prawo zwrotu?
Tak, w takim przypadku prawo pozwala na zwrot w przeciągu 14 dni od odebrania zamówienia.
Co muszę zrobić aby dokonać zakupu na raty?
Należy dodać do koszyka interesujące nas produkty, następnie podczas składania zamówienia należy wybrać metodę płatności "Credit Agricole Raty" lub "eRaty Santander". Dostępna oferta zostanie wyświetlona w momencie składania zamówienia. Po złożeniu zamówienia zostaniemy przeniesieni na stronę banku, gdzie złożymy wniosek ratalny.
Jak korzystać z programu raty 0%?
Aby skorzystać z programu rat 0%, należy złożyć wniosek ratalny w naszym sklepie internetowym, lub zgłosić się bezpośrednio do jednego z naszych salonów. Informację odnośnie aktualnej oferty ratalnej można uzyskać kontaktując się z biurem obsługi lub bezpośrednio z jednym z naszych salonów.
Mam problem z produktem marki DJI. Co moge zrobić?
Prosimy dokładnie opisać występujący problem oraz wysłać wiadomość mailową na adres kontakt@dji-ars.pl. Jeżeli ma Pan/i wątpliwości zawsze można skontaktować się z nami telefonicznie.
Czy mogę przedstawić problem z produktem bezposrednio w salonie DJI ARS?
Tak, nasi pracownicy chętnie udzielą niezbędnego wsparcia i odpowiedzą na pytania odnośnie produktów marki DJI.
Czy mogę dokonać diagnozy sprzętu w salonie DJI ARS, jeśli nie zakupiłem produktu w salonie lub w kanałach internetowych DJI ARS?
Tak, jeżeli będzie możliwość diagnozy występującego problemu, można tego dokonać w jednym z naszych salonów. W przeciwnym wypadku konieczne będzie odesłanie sprzętu do naszego serwisu.