Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Centrum pomocy

Masz problem? Potrzebujesz fachowej pomocy, doradztwa produktowego lub wsparcia w zakresie zakupionego sprzętu? Poniżej znajdziesz szereg odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, które pomogą Ci rozjaśnić twoje wątpliwości!

Gdzie się znajdują?

Salony znajdują się w Warszawie, Poznaniu oraz Katowicach

Warszawa, ul. Marynarska 15 (budynek New City)

Poznań, ul. Półwiejska 42 (C. H. Stary Browar - Pasaż +2)

Katowice, ul. 3-go Maja 30 (Galeria Katowicka)

Warszawa:
Pn. - pt. 10:00 - 19:00
Sb. - nd. 10:00 - 18:00 (w niedziele handlowe)

Poznań:
Pn. - sb. 9:00 - 21:00
Nd. 10:00 - 20:00 (w niedziele handlowe)

Katowice:
Pn. - sb. 9:00 - 21:00
Nd. 10:00 - 20:00 (w niedziele handlowe)

Tak, w naszych salonach można przetestować najnowsze produkty z aktualnie oferowanych serii produktowych.

Jak najbardziej. Pracownicy salonu chętnie udzielą pomocy.

Zamówienie należy odebrać w ciągu 72 godzin. W przypadku zamówień złożonych w przedsprzedaży czas ten ulega skróceniu do 48 godzin. Jeżeli nie ma Pan/i możliwości odbioru w tym terminie, prosimy o kontakt bezpośrednio z naszym salonem lub mailowo pod adresem kontakt@dji-ars.pl

Prosimy o napisanie wiadomości z zapytaniem o dostępność takiego produktu na adres kontakt@dji-ars.pl

Tak, do wszystkich naszych produktów dostępna jest instrukcja obsługi w języku polskim. Aby pobrać lub przejrzeć instrukcję należy przejść do zakładki "Wsparcie" w karcie danego produktu.

W naszych salonach można nabyć akcesoria innych marek, które są rekomendowane przez DJI. Aby zapoznać się z dostępnymi produktami, zapraszamy bezpośrednio na stronę https://dji-ars.iai-shop.com/

Tak. W tym celu prosimy o kontakt mailowy pod adresem kontakt@dji-ars.pl

Dostępność można sprawdzić w karcie produktu - jeżeli obok danego salonu widoczna jest ikona dostępne oznacza to, że produkt jest dostępny. W przeciwnym wypadku widoczna będzie ikona niedostępne . Istnieje możliwość rezerwacji produktu oraz odbioru każdego z nich w naszym salonie bez dodatkowych kosztów. W tym celu prosimy o kontakt bezpośrednio pod adresem mailowym kontakt@dji-ars.pl

Jeżeli zamówienie zostało poprawnie złożone do godziny 15:00 w dzień roboczy, realizacja i wysyłka zamówienia nastąpi jeszcze tego samego dnia. Aby realizacja była możliwa, należy wybrać sposób płatności przy odbiorze lub opłacić zamówienie za pośrednictwem płatności błyskawicznych — zamówienia opłacane poprzez zwykły przelew bankowy będą realizowane po zaksięgowaniu wpłaty. Zamówienia złożone po godzinie 15:00 oraz w dni wolne od pracy będą realizowane w następny dzień roboczy. Realizacja zamówień produktów wirtualnych (kodów ubezpieczenia w wersji elektronicznej) następuje do kilkunastu minut po zaksięgowaniu wpłaty niezależnie od dnia oraz godziny.

Tak, istnieje również możliwość złożenia zamówienia telefonicznie lub mailowo.

Oczywiście, zamówienia można odebrać w jednym z naszych salonów. Jeżeli produkt nie jest aktualnie dostępny w danym salonie, można złożyć zamówienie z dostawą i odbiorem w salonie.

Tak, wszystkie przesyłki są ubezpieczone na kwotę zamówienia. Jeżeli podczas dostawy przesyłka została uszkodzona, należy powiadomić o tym fakcie kuriera oraz spisać protokół szkody.

Po nadaniu przesyłki aktualizacja statusu nastąpi tego samego dnia w porze wieczornej. Jeżeli po wprowadzeniu numeru listu przewozowego status przesyłki nie jest widoczny, należy zaczekać do następnej aktualizacji lub skontaktować się z działem obsługi klienta.

Tak, do każdego realizowanego zamówienia dołączony jest fizyczny dokument sprzedaży (w zależności od wybranej opcji paragon/faktura). Paragon znajduję się w kopercie dołączonej do środka przesyłki. Faktura VAT znajduję się w etykiecie doklejonej do paczki. Jeżeli nie jest możliwe doklejenie faktury do przesyłki, zostanie ona umieszczona w środku paczki.

Zamówienie należy odebrać w ciągu 72 godzin. W przypadku zamówień złożonych w przedsprzedaży czas ten ulega skróceniu do 48 godzin. Jeżeli nie ma Pan/i możliwości odbioru w tym terminie, prosimy o kontakt bezpośrednio z naszym salonem lub mailowo pod adresem kontakt@dji-ars.pl

Jeżeli występuje problem z zakupionym urządzeniem, prosimy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny pod pod tym adresem

Niestety nie ma możliwości reklamowania produktu, jeżeli został on zakupiony w innym sklepie. W tej sytuacji należy skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą.

Tak, produkt można reklamować w dowolnym salonie lub odesłać bezpośrednio do naszego salonu.

Tak, jeżeli zakup został zrealizowany na odległość za pośrednictwem sklepu DJI-ARS.pl lub przez Strefę Marek Allegro, można taki produkt pozostawić w salonie w celu realizacji zwrotu.

Niestety, zakupy realizowane stacjonarnie nie podlegają zwrotom.

Niestety prawo odnośnie 14-dniowych zwrotów dla zamówień dokonanych na odległość dotyczy tylko konsumentów.

Tak, w takim przypadku prawo pozwala na zwrot w przeciągu 14 dni od odebrania zamówienia.

Należy dodać do koszyka interesujące nas produkty, następnie podczas składania zamówienia należy wybrać metodę płatności "Credit Agricole Raty" lub "eRaty Santander". Dostępna oferta zostanie wyświetlona w momencie składania zamówienia. Po złożeniu zamówienia zostaniemy przeniesieni na stronę banku, gdzie złożymy wniosek ratalny.

Aby skorzystać z programu rat 0%, należy złożyć wniosek ratalny w naszym sklepie internetowym, lub zgłosić się bezpośrednio do jednego z naszych salonów. Informację odnośnie aktualnej oferty ratalnej można uzyskać kontaktując się z biurem obsługi lub bezpośrednio z jednym z naszych salonów.

Prosimy dokładnie opisać występujący problem oraz wysłać wiadomość mailową na adres kontakt@dji-ars.pl. Jeżeli ma Pan/i wątpliwości zawsze można skontaktować się z nami telefonicznie.

Tak, nasi pracownicy chętnie udzielą niezbędnego wsparcia i odpowiedzą na pytania odnośnie produktów marki DJI.

Tak, jeżeli będzie możliwość diagnozy występującego problemu, można tego dokonać w jednym z naszych salonów. W przeciwnym wypadku konieczne będzie odesłanie sprzętu do naszego serwisu.

pixel