Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
2020-12-15

DJI Care Refresh i DJI Care Refresh Plus: FAQ

Zebraliśmy dla was najczęściej zadawane pytania odnośnie do DJI Care Refresh i DJI Care Refresh Plus, które wyjaśnią wam podstawowe różnice pomiędzy tymi produktami oraz pozwolą na rozwianie wątpliwości.

1. Jaka jest różnica między DJI Care Refresh/DJI Care Refresh Plus a standardową gwarancją produktową DJI?

DJI Care Refresh pokrywa przypadkowe uszkodzenia, których nie obejmuje standardowa gwarancja produktowa.

2. Dlaczego warto kupić DJI Care Refresh/DJI Care Refresh Plus?

DJI Care Refresh umożliwia znaczne skrócenie procesów serwisowych oraz zaoszczędzenie pieniędzy. Jeżeli koszty naprawy są pokrywane przez standardową gwarancję produktową, liczba Twoich dostępnych w ramach ubezpieczenia wymian pozostanie niezmieniona. DJI Care Refresh Plus przedłuża ważność usługi o rok.

3. Czy ubezpieczenie DJI Care Refresh ma zasięg międzynarodowy? 

Na razie DJI Care Refresh działa tylko w kraju lub regionie, który wskażesz podczas zakupu usługi. Ubezpieczenie oraz objęty nim produkt muszą zostać kupione w tym samym państwie lub regionie.

4. Jak wykupić DJI Care Refresh?

Odwiedź Sklep Online DJI i wprowadź numer seryjny swojego urządzenia, aby powiązać je z DJI Care Refresh. Po udanym zakupie ubezpieczenie zostanie automatycznie przypisane do wskazanego produktu.

Możesz też udać się do oficjalnego sklepu DJI lub autoryzowanego punktu, aby kupić kartę aktywacyjną DJI Care Refresh. Po zakupie zastosuj się do umieszczonej na niej instrukcji, aby przypisać ubezpieczenie do wybranego urządzenia.

5. Jak wykupić DJI Care Refresh Plus?

Możesz nabyć DJI Care Refresh Plus, jeśli ubezpieczenie DJI Care Refresh zostało już zakupione, nie upłynął jego termin ważności lub dostępna jest przynajmniej jedna wymiana produktu w jego ramach.

6. Czy mogę wykupić DJI Care Refresh, jeśli moje urządzenie DJI jest aktywowane już od dłuższego czasu?

Tak. Możesz skorzystać z możliwości weryfikacji wideo przez producenta. Jeśli Twoje urządzenie przejdzie ją pomyślnie, otrzymasz stosowną wiadomość, po której otrzymaniu będziesz mieć 72 godziny na zakup DJI Care Refresh.

WAŻNE: Można aktywować DJI Care Refresh tylko, jeśli nigdy nie był on aktywowany na tym urządzeniu (w przypadku używanego drona).

7. Jak mogę kupić DJI Care Refresh dla mojego Inspire 2 z gimbalem z serii Zenmuse?

Ubezpieczenie jest dostępne osobno dla Inspire 2, Zenmuse X4S, Zenmuse X5S i Zenmuse X7. Jeśli kupisz więcej niż jedną kamerę, możesz nabyć DJI Care Refresh dla każdej z nich.

8. Jak zwrócić DJI Care Refresh?

Jeśli Twoje urządzenie zostało zwrócone zgodnie z polityką zwrotów DJI, możesz też wnioskować o zwrot DJI Care Refresh. Jeśli Twoje urządzenie nie zostało zwrócone, ubezpieczenie również nie może zostać zwrócone.

9. Jakie są kryteria przypisywania DJI Care Refresh do urządzeń DJI?

Ubezpieczenie DJI Care Refresh może zostać powiązane z urządzeniem DJI, jeśli spełnia ono jedno z następujących kryteriów:

  • Nowy i nieaktywowany produkt;
  • Dron lub gimbal DJI aktywowany w ciągu ostatnich 48 godzin;
  • Inne urządzenie DJI aktywowane w ciągu ostatnich 30 dni;
  • Produkt naprawiony w oficjalnym Centrum Serwisowym DJI (w ciągu 72 godzin od otrzymania zaproszenia e-mailem);
  • Dron, który pomyślnie przeszedł weryfikację wideo.

10. Jak długo jest ważne ubezpieczenie DJI Care Refresh/DJI Care Refresh Plus?

Ubezpieczenie DJI Care Refresh jest ważne przez 12 miesięcy, a DJI Care Refresh Plus przez kolejny rok.

11. W jaki sposób jest liczony okres ważności DJI Care Refresh Plus?

Okres ważności DJI Care Refresh Plus wynosi 12 miesięcy i rozpoczyna się w momencie, w którym wygasa ubezpieczenie DJI Care Refresh. Jeśli Twoje urządzenie zostało wymienione dwa razy przed upływem terminu ważności DJI Care Refresh, DJI Care Refresh Plus nie zostanie aktywowane.

Usługa gwarancyjna DJI Care Refresh Plus zaczyna działać w dniu, w którym wygasa standardowa gwarancja produktu, a przestaje być aktywna, gdy upływa termin ważności usługi wymiany DJI Care Refresh.

12. Kiedy następuje aktywacja DJI Care Refresh?

Jeśli kupisz urządzenie w sklepie online DJI i w tym samym zamówieniu wybierzesz DJI Care Refresh, to ubezpieczenie zacznie działać o północy w dniu samodzielnej aktywacji kodu na odpowiedniej stronie.

Jeśli wykupisz DJI Care Refresh osobno w sklepie online producenta lub w innym miejscu, to ubezpieczenie zacznie działać o północy w dniu samodzielnej aktywacji kodu na odpowiedniej stronie.

13. Jak odnowić DJI Care Refresh?

Jeśli Twoje ubezpieczenie jest wciąż aktywne i dostępna jest przynajmniej jedna wymiana produktu w jego ramach, możesz kupić DJI Care Refresh +, które przedłuża ważność usługi o dodatkowy rok, a także rozszerza okres gwarancji urządzenia.

14. Czy DJI Care Refresh oferuje wymianę uszkodzonego sprzętu na nowy?

W przypadku wymiany jednostki otrzymujemy nowy produkt lub taki, który jest w pełni wolny od wad i nosi znamiona produktu nowego pod względem specyfikacji i osiągów

15. Czy wymieniony produkt zostaje automatycznie powiązany z oryginalnym ubezpieczeniem DJI Care Refresh?

Tak. Jeśli dokonasz wymiany produktu w ramach DJI Care Refresh, ubezpieczenie zostanie automatycznie powiązane z nowym urządzeniem, a okres gwarancji będzie trwał nadal.

Bardziej obszerne FAQ dotyczące DJI Care Refresh znajdziesz tutaj. Kliknij tutaj, aby przeczytać szczegółowe FAQ związane z DJI Care Refresh Plus.


Warunki świadczenia usługi DJI Care Refresh

Pełną listę warunków świadczenia usługi DJI Care Refresh oraz szczegóły związane z okresem ważności czy zasadami wymiany znajdziesz tutaj.


Podsumowanie

Mamy nadzieję, że ten artykuł dostarczył Ci kompleksowej wiedzy na temat DJI Care Refresh oraz DJI Care Refresh Plus. Odwiedź Sklep Online DJI, aby wykupić ubezpieczenie jeszcze dziś!

pixel