WYBIERZ MODEL

Ogolne

Czym jest DJI Care Refresh +?

DJI Care Refresh + to przedłużenie standardowego planu serwisowego (DJI Care Refresh) o 12 miesięcy. W tym okresie można dokonać jednej odpłatnej wymiany w razie niespodziewanego wypadku.

Kiedy mogę skorzystać z DJI Care Refresh +?

DJI Care Refresh + można kupić, jeśli:
1) DJI Care Refresh zostało już zakupione i aktywowane i pozostał jeszcze okres obowiązywania.
2) W ramach obowiązującego planu DJI Care Refresh pozostała co najmniej jedna wymiana.

Gdzie jest dostępne DJI Care Refresh+?

W tej chwili DJI Care Refresh + jest dostępne dla klientów w krajach UE, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, Norwegii, Chinach kontynentalnych, Hongkongu, Tajwanie, Korei, Ameryce Północnej (USA i Kanada), i Australii. DJI Care Refresh + może się różnić w zależności od obsługiwanego regionu lub kraju.

Jak obliczany jest czas trwania DJI Care Refresh+?

Okres obowiązywania usługi DJI Care Refresh + wynosi 12 miesięcy i zaczyna się od dnia wygaśnięcia standardowego planu DJI Care Refresh. Jeśli Twój produkt został wymieniony dwukrotnie przed wygaśnięciem DJI Care Refresh, DJI Care Refresh + będzie obowiązywało od momentu wygaśnięcia DJI Care Refresh.

Czy mogę skorzystać z usługi wymiany DJI Care Refresh +, jeśli mój produkt został wymieniony dwukrotnie podczas DJI Care Refresh, a DJI Care Refresh + jeszcze nie zaczęło obowiązywać?

Nie. Z usługi wymiany DJI Care Refresh + można korzystać tylko w okresie obowiązywania i nie można korzystać z planu przed lub po wygaśnięciu okresu trwania.

Czy mogę odnowić moją DJI Care Refresh +, gdy wygaśnie?

Do każdego produktu można tylko jednokrotnie aktywować DJI Care Refresh +.

Które części są objęte usługą wymiany DJI Care Refresh +?

Usługa wymiany obejmuje:
Osmo Pocket (EU): kamera i bateria.
Osmo Mobile 3 (EU): uchwyt, przycisk, gimbal, uchwyt na urządzenie mobilne i akumulator.
Osmo Action: kamera i akumulator.
Seria Mavic: dron, gimbal, kamera, akumulator i śmigła.
Seria Ronin: Gimbal i grip (w tym akumulator).
Seria Phantom 4 Pro, Phantom 4 Advanced: dron, gimbal, kamera i śmigła.
Inspire 2: dron i śmigła.
Zenmuse X4S, Zenmuse X5S i Zenmuse X7: gimbal i kamera (w tym obiektyw).

Kupiłem DJI Care Refresh +, czy muszę przypisać go (aktywować) do mojego urządzenia ?

Jeśli kupujesz DJI Care Refresh + oddzielnie, musisz przypisać DJI Care Refresh + do swojego urządzenia, aby plan zaczął obowiązywać.

Jak skorzystać z usługi wymiany DJI Care Refresh +?

DJI Care Refresh + zostaje przypisany z numerem seryjnym Twojego produktu. Jeśli chcesz skorzystać z usługi wymiany w ramach DJI Care Refresh +, skontaktuj się z DJI za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej lub czatu na żywo. Jeśli zakup planu został dokonany za pośrednictwem DJI ARS - możesz skorzystać z usługi wymiany za naszym pośrednictwem.
Jeśli wycena szkody nie jest wymagana, DJI zrealizuje wymianę szybciej, a jednostka zastępcza zostanie wysłana tak szybko, jak to możliwe.

Czy DJI Care Refresh + obowiązuje międzynarodowo?

Nie, w tej chwili z wymiany w ramach DJI Care Refresh + można skorzystać tylko w serwisie DJI mieszczącym się na terenie przydzielonego regionu. DJI Care Refresh + i jak również produkt należy zakupić w tym samym kraju lub regionie. Miejsce wypadku nie ma znaczenia w przypadku korzystania z planu DJI Care Refresh +.

Mój dron wpadł do wody. Czy wymiana będzie objęta DJI Care Refresh +?

Tak, nieumyślne uszkodzenia powstałe w wyniku kontaktu produktu z wodą są objęte planem DJI Care Refresh +. Produkt, który ulegnie uszkodzeniu w wyniku kontaktu z wodą, może zostać wymieniony w ramach DJI Care Refresh +.

W jaki sposób mogę kupić DJI Care Refresh + dla produktów: Inspire 2 ,Zenmuse X4S, Zenmuse X5S i Zenmuse X7?

DJI Care Refresh + należy zakupić osobno dla Inspire 2, Zenmuse X4S, Zenmuse X5S i Zenmuse X7.

Czy okres ochrony DJI Care Refresh + zostanie ponownie obliczony po zmianie numeru seryjnego mojego drona i numeru seryjnego gimbala?

Nie. Okres obowiązywania umowy serwisowej nie zostanie ponownie obliczony w przypadku zmiany numerów seryjnych.

Jaki typ jednostki zamiennej otrzymam w ramach usługi DJI Care Refresh +?

Gdy Twój produkt zostanie wymieniony w ramach DJI Care Refresh + jednostka zamienna będzie nowa lub równoważna produktowi nowemu pod względem wydajności i niezawodności.

Gdzie mogę znaleźć numery seryjne drona oraz gimbala?

Dla DJI Mavic Pro, DJI Mavic Pro Platinum, numer seryjny drona można znaleźć wewnątrz komory akumulatora.
Dla DJI Inspire 2, numer seryjny można znaleźć na końcu drona.
Numery seryjne kamer DJI Zenmuse X4S, X5S i X7 znajdują się na gimbalu.
DJI Phantom 4 Pro i DJI Phantom 4 Advanced, numer seryjny można znaleźć wewnątrz komory baterii.