Kompleksowa ochrona z DJI Care Refresh
DJI Care Refresh to kompleksowa usługa serwisowa Twojego drona, która zapewni Ci swobodny i pewny lot, bez obaw o uszkodzenie sprzętu. Pakiet Serwisowy można aktywować jednorazowo do 48 godzin od aktywacji (pierwszego uruchomienia) drona bądź w późniejszym terminie po przesłaniu weryfikacyjnego materiału wideo do DJI1.
1. Po zaksięgowaniu wpłaty kod zostanie wysłany automatycznie na adres e-mail kupującego (bez względu na dzień oraz godzinę zakupu).
2. Wiadomość z kodem zostanie dostarczona przez system Automater. W razie nieprawidłowości skontaktuj się z BOK DJI ARS.
3. Kod należy aktywować pod adresem: https://support.dji.com/care/active
4. W trakcie procesu aktywacji należy podać treść kodu Care Refresh (kod otrzymany w wiadomości e-mail), numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie) oraz dane osoby aktywującej Pakiet (imię i nazwisko, adres e-mail).
5. Pakiet zostanie aktywowane i automatycznie przypisane do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową. Twój dron jest już bezpieczny!
Istnieje również możliwość przypisania ochrony do produktu po upłynięciu 48 godzin od jego aktywacji. W tym celu należy przesłać film weryfikacyjny, prezentujący stan urządzenia producentowi. Szczegółowe informacje oraz przykładowy materiał wideo dostępne są pod adresem: https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload
DJI FPV
Dla dronów z serii DJI FPV koszt pierwszej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi 1369 PLN.
Koszt drugiej wymiany to 1475 PLN.

Przedłużenie Planu Care Refresh na kolejny rok
Aby przedłużyć plan Jednoroczny na kolejny rok należy zakupić Plan Care Refresh+ (Przedłużenie) i aktywować je na stronie Producenta. Aby aktywować Pakiet Przedłużający należy spełnić poniższe warunki:
- DJI Care Refresh (Plan Jednoroczny) został już zakupiony.
- DJI Care Refresh jeszcze nie wygasł (nie minął okres 12 miesiecy)
- Pozostała co najmniej jedna niewykorzystana wymiana sprzętu w ramach DJI Care Refresh
W przypadku nie spełnienia jednego z podanych warunków Przedłużenie Care Refresh nie zostanie aktywowane na produkcie.
Dwuletni Plan Care Refresh nie posiada możliwości przedłużenia o kolejny rok
*Care Refresh+ (Plus) dostępne na stronie Producenta DJI.com

Przypadki objęte DJI Care Refresh
Wykupując DJI Care Refresh ochraniasz swojego drona przed m.in. upadkiem, utopieniem, kolizją czy wypadkiem spowodowanym zakłóceniem sygnału pracy drona. Pakiet obejmuje również wypadki wywołane z winy operatora.

Błąd użytkownika

Zakłócenie sygnału

Kolizja

Utopienie

Upadek
Wróć do wykonywania lotów szybciej
Pakiet Serwisowy DJI Care Refresh pozwala na pominięcie procesu oceny i wyceny szkód. Centrum serwisowe DJI odeśle wymieniony sprzęt, gdy tylko otrzyma uszkodzonego drona oraz opłatę za wymianę. Wznieś się z powrotem w powietrze w mgnieniu oka.
Gdy zdarzy się wypadek
1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła drona do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i dostaje inny egzemplarz bądź nowe części zamienne tzn. gimbala, kamerę, śmigła.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.
Pokrycie szkód wyrządzonych przez wodę
Wymienimy Twojego drona w razie wypadku, nawet jeśli ulegnie on uszkodzeniu przez kontakt z wodą.
*Warunkiem skorzystania z ochrony jest dostarczenie wraku drona do centrum serwisowego producenta.
Dwie wymiany, Swoboda operowania
Za niewielką dodatkową opłatą, usługa DJI Care Refresh oferuje dwie wymiany uszkodzonego sprzętu w ciągu jednego roku, obejmując uszkodzenia powstałe m.in. w wyniku kolizji lub kontaktu produktu z wodą. Uszkodzony sprzęt zostanie wówczas wymieniony na nowy lub równoważny nowemu produkt.
Priorytetowe wsparcie
Użytkownicy z ochroną DJI Care Refresh są traktowani priorytetowo, dzięki czemu czas oczekiwania na wymianę drona zostaje zredukowany do minimum. Co więcej, użytkownicy posiadają przywileje VIP także podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI, więc wystarczy jeden telefon, aby szybko uzyskać odpowiedź na dowolne pytanie.
Kompleksowa ochrona
Za dodatkową opłatą, DJI Care Refresh oferuje do dwóch wymian sprzętu na nowy lub równoważny nowemu sprzęt, nieodbiegający pod względem stanu technicznego i wizualnego od nowej jednostki.
Darmowa dostawa
Jeśli znajdujesz się w tym samym regionie, w którym zakupiłeś DJI Care Refresh, DJI pokryje wszelkie koszty odesłania produktu z powrotem do Ciebie.
DJI Care Refresh nie obejmuje:
1) Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów.
2) Kradzieży lub porzucenia produktu.
3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
5) Rozmyślnej utraty drona.
6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.
1 W celu przypisania Pakietu Serwisowego do produktu po upłynięciu 48 godzin od jego aktywacji, należy przygotować materiał wideo ukazujący sprawność produktu. Pełne informację dostępne są w naszym artykule opisującym procedurę aktywacji DJI Care Refresh (po 48 godzinach od aktywacji drona).
DODAJ OPINIĘ O PRODUKCIE
Podziel się swoją opinią z innymi kupującymi. Zaloguj się lub zarejestruj