Kod DJI Care Refresh

DJI Mini SE

Kod produktu: 030832  
 | 
139 PLN

INFORMACJA

DJI Care Refresh jest to kompleksowa usługa serwisowa produktów DJI, oferująca większy spokój ducha za każdym razem, gdy latasz swoim dronem. Za niewielką dodatkową opłatą, DJI Care Refresh oferuje do dwóch jednostek zamiennych w ciągu jednego roku.

Potrzebujesz pomocy w zakupach?
Zadzwoń do nas! 734 734 920

Kompleksowa ochrona z DJI Care Refresh

DJI Care Refresh to kompleksowa usługa serwisowa Twojego drona, która zapewni Ci swobodny i pewny lot, bez obaw o uszkodzenie sprzętu. Pakiet Serwisowy można aktywować jednorazowo do 48 godzin od aktywacji (pierwszego uruchomienia) drona bądź w późniejszym terminie po przesłaniu weryfikacyjnego materiału wideo do DJI1.

Sprawdź status Usługi Serwisowej

Aktywuj Usługę Serwisową

1. Po zaksięgowaniu wpłaty kod zostanie wysłany automatycznie na adres e-mail kupującego (bez względu na dzień oraz godzinę zakupu).

2. Wiadomość z kodem zostanie dostarczona przez system Automater. W razie nieprawidłowości skontaktuj się z BOK DJI ARS.

3. Kod należy aktywować pod adresem: https://support.dji.com/care/active

4. W trakcie procesu aktywacji należy podać treść kodu Care Refresh (kod otrzymany w wiadomości e-mail), numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie) oraz dane osoby aktywującej Pakiet (imię i nazwisko, adres e-mail).

5. Pakiet zostanie aktywowane i automatycznie przypisane do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową. Twój dron jest już bezpieczny!

Istnieje również możliwość przypisania Ochrony do produktu po upłynięciu 48 godzin od jego aktywacji. W tym celu należy przesłać film weryfikacyjny, prezentujący stan urządzenia producentowi. Szczegółowe informacje oraz przykładowy materiał wideo dostępne są pod adresem: https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload

Flyaway Coverage

DJI Care Flyaway to dodatkowa usługa w planie serwisowym DJI Care Refresh, która pozwala na otrzymanie zupełnie nowego drona w razie, gdyby poprzedni odleciał z niewiadomych przyczyn i nie udało się go odzyskać. W przypadku nieintencjonalnego zagubienia drona wystarczy uiścić odpowiednią opłatę serwisową, aby otrzymać całkowicie nowy produkt. Usługa jest dostępna dla wszystkich użytkowników posiadających wykupione DJI Care Refresh (Mini 2, Mavic Air 2, DJI Air 2S), również dla osób, które wykupiły je przed wprowadzeniem usługi Flyaway.

  1. DJI Care Refresh (plan roczny) oferuje dwie wymiany, w tym jedną możliwość skorzystania z Flyaway Coverage.
  2. DJI Care Refresh (pakiet 2-letni) oferuje trzy wymiany, w tym dwie szanse na skorzystanie z Flyaway Coverage.
  3. *DJI Care Refresh+ oferuje jedną szansę wymiany w przypadku uszkodzenia lub jedną ochronę Flyaway w drugim roku.

*Care Refresh+ (Plus) dostępne na stronie Producenta DJI.com

DJI Mini SE

Dla dronów z serii DJI Mini SE koszt pierwszej wymiany w ramach DJI Care Refresh
wynosi 139 PLN. Koszt drugiej wymiany to 169 PLN.

Przypadki objęte DJI Care Refresh

Wykupując DJI Care Refresh ochraniasz swojego drona przed m.in. upadkiem, utopieniem, kolizją czy wypadkiem spowodowanym zakłóceniem sygnału pracy drona. Usługa obejmuje również wypadki wywołane z winy operatora.

Błąd użytkownika

Zakłócenie sygnału

Kolizja

Utopienie

Upadek

Wróć do wykonywania lotów szybciej

Pakiet Serwisowy DJI Care Refresh pozwala na pominięcie procesu oceny i wyceny szkód. Centrum serwisowe DJI odeśle wymieniony sprzęt, gdy tylko otrzyma uszkodzonego drona oraz opłatę za wymianę. Wznieś się z powrotem w powietrze w mgnieniu oka.

Gdy zdarzy się wypadek

1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła drona do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.

2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.

3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i dostaje inny egzemplarz bądź nowe części zamienne tzn. gimbala, kamerę, śmigła.

4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.

Wypadek

Zgłoszenie

Wysyłka

Opłata wymiany

Darmowa dostawa

Pokrycie szkód wyrządzonych przez wodę

Wymienimy Twojego drona w razie wypadku, nawet jeśli ulegnie on uszkodzeniu przez kontakt z wodą.

*Warunkiem skorzystania z DJI Care Refresh jest dostarczenie wraku drona do centrum serwisowego producenta.

Dwie wymiany, Swoboda operowania

Za niewielką dodatkową opłatą, usługa DJI Care Refresh oferuje dwie wymiany uszkodzonego sprzętu w ciągu jednego roku, obejmując uszkodzenia powstałe m.in. w wyniku kolizji lub kontaktu produktu z wodą. Uszkodzony sprzęt zostanie wówczas wymieniony na nowy lub równoważny nowemu produkt.

Priorytetowe wsparcie

Użytkownicy z ochroną DJI Care Refresh są traktowani priorytetowo, dzięki czemu czas oczekiwania na wymianę drona zostaje zredukowany do minimum. Co więcej, użytkownicy posiadają przywileje VIP także podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI, więc wystarczy jeden telefon, aby szybko uzyskać odpowiedź na dowolne pytanie.

Kompleksowa ochrona

Za dodatkową opłatą, DJI Care Refresh oferuje do dwóch wymian sprzętu na nowy lub równoważny nowemu sprzęt, nieodbiegający pod względem stanu technicznego i wizualnego od nowej jednostki.

Darmowa dostawa

Jeśli znajdujesz się w tym samym regionie, w którym zakupiłeś DJI Care Refresh, DJI pokryje wszelkie koszty odesłania produktu z powrotem do Ciebie.

DJI Care Refresh nie obejmuje:

1) Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów.

2) Kradzieży lub porzucenia produktu.

3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.

4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.

5) Rozmyślnej utraty drona.

6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.

7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.

8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.

9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.

10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.

11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.

1 W celu przypisania DJI Care Refresh do produktu po upłynięciu 48 godzin od jego aktywacji, należy przygotować materiał wideo ukazujący sprawność produktu. Pełne informację dostępne są w naszym artykule opisującym procedurę aktywacji DJI Care Refresh (po 48 godzinach od aktywacji drona).

DODAJ OPINIĘ O PRODUKCIE

Podziel się swoją opinią z innymi kupującymi. Zaloguj się lub zarejestruj