Kod produktu: 020473

Kod DJI Care Refresh

Mavic Mini

179 PLN

WKRÓTCE

Kod oferowany jest w wersji elektronicznej, po zaksięgowaniu wpłaty kod zostanie wysłany na adres e-mail podany podczas zakupu. Ubezpieczenie jest ważne przez okres 12 miesięcy od aktywacji i nie ma możliwości jego przedłużenia.

Dostępność produktu pojawi się wkrótce.

Kompleksowa ochrona z DJI Care Refresh

DJI Care Refresh to kompleksowe ubezpieczenie Twojego drona, które zapewni Ci swobodny i pewny lot, bez obaw o uszkodzenie sprzętu. Ubezpieczenie można aktywować jednorazowo do 48 godzin od aktywacji (pierwszego uruchomienia) drona bądź w późniejszym terminie po przesłaniu weryfikacyjnego materiału wideo do DJI1.

Sprawdź status ubezpieczenia

Aktywuj ubezpieczenie

1. Po zaksięgowaniu wpłaty kod zostanie wysłany automatycznie na adres e-mail kupującego (bez względu na dzień oraz godzinę zakupu).

2. Wiadomość z kodem zostanie dostarczona przez system Automater. W razie nieprawidłowości skontaktuj się z BOK DJI ARS.

3. Kod należy aktywować pod adresem: https://support.dji.com/care/active

4. W trakcie procesu aktywacji należy podać numer ubezpieczenia (kod otrzymany w wiadomości e-mail), numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie oraz na opakowaniu) oraz dane ubezpieczającego (imię i nazwisko, adres e-mail).

5. Ubezpieczenie zostanie aktywowane i automatycznie przypisane do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową. Twój dron jest już bezpieczny!

Istnieje również możliwość przypisania ubezpieczenia do produktu po upłynięciu 48 godzin od jego aktywacji. W tym celu należy przesłać film weryfikacyjny, prezentujący stan urządzenia producentowi. Szczegółowe informacje oraz przykładowy materiał wideo dostępne są pod adresem: https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload

Mavic Mini

Dla dronów z serii DJI Mavic Mini koszt pierwszej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi 189 PLN.
Koszt drugiej wymiany to 229 PLN.

Przypadki objęte ubezpieczeniem

Wykupując DJI Care Refresh ubezpieczasz swojego drona przed m.in. upadkiem, utopieniem, kolizją czy wypadkiem spowodowanym zakłóceniem sygnału pracy drona. Ubezpieczenie obejmuje również wypadki wywołane z winy operatora.

Błąd użytkownika

Zakłócenie sygnału

Kolizja

Utopienie

Upadek

Wróć do wykonywania lotów szybciej

Ubezpieczenie DJI Care Refresh pozwala na pominięcie procesu oceny i wyceny szkód. Centrum serwisowe DJI odeśle wymieniony sprzęt, gdy tylko otrzyma uszkodzonego drona oraz opłatę za wymianę. Wznieś się z powrotem w powietrze w mgnieniu oka.

Gdy zdarzy się wypadek

1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła drona do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.

2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.

3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i dostaje inny egzemplarz bądź nowe części zamienne tzn. gimbala, kamerę, śmigła.

4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.

Wypadek

Zgłoszenie

Wysyłka

Opłata wymiany

Darmowa dostawa

Pokrycie szkód wyrządzonych przez wodę

Wymienimy Twojego drona w razie wypadku, nawet jeśli ulegnie on uszkodzeniu przez kontakt z wodą.

*Warunkiem skorzystania z ubezpieczenia jest dostarczenie wraku drona do centrum serwisowego producenta.

Dwie wymiany, Swoboda operowania

Za niewielką dodatkową opłatą, usługa DJI Care Refresh oferuje dwie wymiany uszkodzonego sprzętu w ciągu jednego roku, obejmując uszkodzenia powstałe m.in. w wyniku kolizji lub kontaktu produktu z wodą. Uszkodzony sprzęt zostanie wówczas wymieniony na nowy lub równoważny nowemu produkt.

Priorytetowe wsparcie

Użytkownicy z ochroną DJI Care Refresh są traktowani priorytetowo, dzięki czemu czas oczekiwania na wymianę drona zostaje zredukowany do minimum. Co więcej, użytkownicy posiadają przywileje VIP także podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI, więc wystarczy jeden telefon, aby szybko uzyskać odpowiedź na dowolne pytanie.

Kompleksowa ochrona

Za dodatkową opłatą, ubezpieczenie DJI Care Refresh oferuje do dwóch wymian sprzętu na nowy lub równoważny nowemu sprzęt, nieodbiegający pod względem stanu technicznego i wizualnego od nowej jednostki.

Darmowa dostawa

Jeśli znajdujesz się w tym samym regionie, w którym zakupiłeś ubezpieczenie DJI Care Refresh, DJI pokryje wszelkie koszty odesłania produktu z powrotem do Ciebie.

DJI Care Refresh nie obejmuje:

1) Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów.

2) Kradzieży lub porzucenia produktu.

3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.

4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.

5) Rozmyślnej utraty drona.

6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.

7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.

8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.

9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.

10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.

11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.

1 W celu przypisania ubezpieczenia do produktu po upłynięciu 48 godzin od jego aktywacji, należy przygotować materiał wideo ukazujący sprawność produktu. Pełne informację dostępne są w naszym artykule opisującym procedurę aktywacji DJI Care Refresh (po 48 godzinach od aktywacji drona).

Często zadawane pytania

Ubezpieczenie

Czym jest DJI Care Refresh?

DJI Care Refresh to plan serwisowy, który zapewnia spokój w przypadku uszkodzenia produktu DJI. DJI Care Refresh jest ważny przez 12 miesięcy i w razie przypadkowego uszkodzenia produktu podczas normalnego użytkowania może on zostać w pełni wymieniony. Za każdym razem, gdy zażądasz wymiany, otrzymasz jednostkę zastępczą w postaci w pełni sprawnego drona, nieodbiegającego pod względem stanu technicznego i wizualnego od nowej jednostki.

Jak dokonuje zakupu DJI Care Refresh dla DJI Inspire 2?

Plan gwarancyjny DJI Care Refresh dostępny jest oddzielnie dla drona DJI Inspire 2 oraz kamer DJI Zenmuse X4S, DJI Zenmuse X5S i DJI Zenmuse X7. Jeśli zakupiono więcej niż jedną kamerę, należy zakupić program DJI Refresh dla każdej z nich z osobna.

Czy mogę zakupić DJI Care Refresh dla nowej nieaktywowanej kamery, jeśli mój DJI Inspire 2 został aktywowany przez ponad 48 godzin?

DJI Care Refresh można zakupić w przypadku każdej kamery, która nie została aktywowana lub została aktywowana w ciągu mniej niż 48 godzin. W przypadku chęci aktywacji urządzenia, które zostało aktywowane ponad 48 godzin temu, należy udać się na tę stronę i wypełnić formularz.

Które części mogą być wymienione w ramach DJI Care Refresh?

DJI Mavic Pro, DJI Mavic Pro Platinum i DJI Spark: dron, gimbal, kamera, akumulator i śmigła.

DJI Phantom 4 Pro, DJI Phantom 4 Advanced i DJI Phantom 3 SE: dron, gimbal, kamera i śmigła.

DJI Inspire 2: dron i śmigła.

DJI Zenmuse X4S, DJI Zenmuse X5S i DJI Zenmuse X7: gimbal i kamera (w tym obiektyw).


Po utworzeniu żądania wymiany należy wysłać część wymagającą wymiany do DJI.

Jaka jest różnica między DJI Care Refresh, a gwarancją produktów DJI? Czy gwarancja na produkty DJI będzie nieważna bez zakupu DJI Care Refresh?

W ramach gwarancji producenta, zapewnia on naprawę w przypadku stwierdzenia wady fabrycznej lub projektowej produktu. DJI Care Refresh zapewnia serwis zastępczy w razie uszkodzeń spowodowanych przypadkowym uszkodzeniem statku powietrznego, śmigieł lub baterii podczas normalnego użytkowania, nawet z winy użytkownika. Nadal można korzystać ze standardowej gwarancji produktów DJI bez zakupu DJI Care Refresh, ale DJI Care Refresh może znacznie obniżyć koszty serwisu. Ponadto, jeśli koszty naprawy są objęte standardową gwarancją produktu, bilans DJI Refresh Care nie zostanie naruszony.

Czy mogę odnowić mój DJI Care Refresh, po upływie 12 miesięcy? Ile razy mogę kupić DJI Care Refresh dla mojego produktu?

Nie, nie możesz. Obecnie każdy produkt kwalifikuje się do jednego DJI Care Refresh. Plan usługi nie może zostać odnowiony po jego wygaśnięciu.

Jak wymienić produkt korzystając z DJI Care Refresh?

DJI Care Refresh jest związany z numerem seryjnym produktu. Jeśli chcesz wymienić swój produkt, skontaktuj się z pomocą techniczną DJI za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej lub czatu na żywo. Następnie wyślij produkt do wyznaczonego centrum naprawczego DJI. Nasz personel naprawczy przeprowadzi ocenę szkody i wyśle Ci fakturę. Po otrzymaniu faktury możesz wybrać naprawę swojego produktu lub wymienić produkt korzystając z DJI Care Refresh. Otrzymasz jednostkę, która jest nowa bądź w pełni sprawna, nieodbiegająca pod względem stanu technicznego i wizualnego od nowej jednostki. Po uiszczeniu opłaty serwisowej określonej w Umowie o świadczenie usługi DJI Care Refresh, numer seryjny zamiennika zostanie automatycznie związany z planem DJI Care Refresh.

Kupiłem DJI Care Refresh, czy muszę powiązać go z moim produktem?

Jeśli zakupiłeś produkt wybierając "DJI Care Refresh" z zamówieniem w sklepie DJI Store, nie musisz ponownie aktywować usługi.

Jeśli zakupiłeś "DJI Care Refresh" oddzielnie w sklepie DJI Store, musisz podać numer seryjny produktu zgodnie ze wskazówkami.

Jeśli zakupisz kartę aktywacyjną "DJI Care Refresh", musisz podać kod aktywacyjny i numer seryjny produktu poprzez http://store.dji.com/active-care, aby aktywować funkcję DJI Refresh.

Gdzie mogę znaleźć numery seryjne drona oraz gimbala z kamerą?

Dla DJI Mavic Pro, DJI Mavic Pro Platinum i DJI Spark, numer seryjny drona można znaleźć wewnątrz komory baterii.

Dla DJI Inspire 2, numer seryjny można znaleźć na końcu drona.

Numery seryjne kamer DJI Zenmuse X4S, X5S i X7 znajdują się na gimbalu.

DJI Phantom 4 Pro i DJI Phantom 4 Advanced, numer seryjny można znaleźć wewnątrz komory baterii.


Mój dron wpadł do wody. Czy wymiana będzie objęta DJI Care Refresh?

Tak, uszkodzenia powstałe w wyniku kontaktu produktu z wodą są objęte procedurą DJI Care Refresh. Produkt, który ulegnie uszkodzeniu w wodzie, może zostać wymieniony w ramach DJI Care Refresh.

Czy DJI Care Refresh jest międzynarodowe?

Nie, w tej chwili DJI Care Refresh działa tylko w jednym z danych regionów. Obszar zasięgu może jednak różnić się od regionu, w którym nabywano produkt. Na przykład, jeśli kupiłeś swój produkt w Chinach, możesz kupić DJI Refresh w USA. Możesz wtedy ubiegać się tylko o serwis gwarancyjny w Chinach, ale możesz skorzystać z DJI Care Refresh w oficjalnym centrum serwisowym firmy DJI.

Gdzie jest dostępne DJI Care Refresh?

Obecnie DJI Care Refresh jest dostępne tylko dla klientów z USA, Kanady, krajów Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii, Australii, Hongkongu i Chin. Możesz sprawdzić, czy urządzenie DJI Refresh jest dostępne w Twoim kraju w sklepie DJI Store.

W jakich regionach jest dostępna pomoc telefoniczna?

Pomoc telefoniczna jest obecnie dostępna tylko w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, krajach UE, Wielkiej Brytanii, Hongkongu i Chinach.

W jaki sposób mogę zakupić i aktywować usługę DJI Care Refresh dla modelu DJI Mavic 2?

Jeśli chcesz zakupić DJI Care Refresh dla Mavic 2, możesz to zrobić za pośrednictwem każdego sklepu w którym ten produkt jest dostępny, lub bezpośrednio w sklepie DJI, w zakładce "Service".


Są trzy sposoby aktywacji oraz przypisania usługi DJI Care Refresh do drona:

1. Wejdź na stronę DJI Care Refresh, wpisz kod aktywacyjny oraz numer seryjny drona.

2. Wejdź na stronę DJI Online Store, po zakupie DJI Care Refresh (Mavic 2), wpisz numer seryjny drona i przypisz go do Twojego planu DJI Care.

3. Wejdź na stronę wsparcia DJI, wpisz kod aktywacji oraz numer seryjny drona aby przypisać plan Care.