Kod DJI Care Refresh

OM 4, OM 4 SE

Kod produktu: 023957  
 | 

Wariant:

Polecamy:

    45 PLN

    INFORMACJA

    Kod oferowany jest w wersji elektronicznej, po zaksięgowaniu wpłaty kod zostanie wysłany na adres e-mail podany podczas zakupu. Pakiet Serwisowy jest ważny przez okres 12 miesięcy od aktywacji z możliwością przedłużenia o kolejny rok przy zakupie Care Refresh + dostępnej na stronie Producenta DJI.com

    Potrzebujesz pomocy w zakupach?
    Zadzwoń do nas! 734 734 920

    Kompleksowa ochrona z DJI Care Refresh

    DJI Care Refresh to kompleksowa usługa serwisowa produktów DJI, dzięki której możesz używać sprzętu bez obaw o jego uszkodzenie. Pakiet Serwisowy można aktywować jednorazowo do 30 dni od aktywacji (pierwszego uruchomienia) urządzenia. W przypadku gimbali i stabilizatorów nie ma możliwości przedłużenia czasu 30 dni.

    Sprawdź status Usługi Serwisowej

    Aktywuj Usługę Serwisową

    1. Po zaksięgowaniu wpłaty kod zostanie wysłany automatycznie na adres e-mail kupującego (bez względu na dzień oraz godzinę zakupu).

    2. Wiadomość z kodem zostanie dostarczona przez system Automater. W razie nieprawidłowości skontaktuj się z BOK DJI ARS.

    3. Kod należy aktywować pod adresem: https://support.dji.com/care/active

    4. W trakcie procesu aktywacji należy podać treść kodu Care Refresh (kod otrzymany w wiadomości e-mail), numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie) oraz dane osoby aktywującej Pakiet (imię i nazwisko, adres e-mail).

    5. Pakiet zostanie aktywowane i automatycznie przypisane do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową. Twój sprzęt jest już bezpieczny!

    *Care Refresh+ (Plus) dostępne na stronie Producenta DJI.com

    DJI OM 4 / OM 4 SE

    Dla gimbali z serii DJI OM 4 koszt pierwszej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi 45 PLN.
    Koszt drugiej wymiany to 59 PLN.

    Gdy zdarzy się wypadek

    1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła urządzenie do serwisu gwarancyjnego producenta z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.

    2. Użytkownik otrzymuje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje, czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.

    3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i otrzymuje inny egzemplarz.

    4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.

    Wypadek

    Zgłoszenie

    Wysyłka

    Opłata wymiany

    Darmowa dostawa

    Dwie wymiany, Swoboda operowania

    Za niewielką dodatkową opłatą, usługa DJI Care Refresh oferuje dwie wymiany uszkodzonego sprzętu w ciągu jednego roku, obejmując uszkodzenia powstałe m.in. w wyniku uderzenia, czy kontaktu produktu z wodą. Uszkodzony sprzęt zostanie wówczas wymieniony na nowy lub równoważny nowemu produkt.

    Priorytetowe wsparcie

    Użytkownicy z ochroną DJI Care Refresh są traktowani priorytetowo, dzięki czemu czas oczekiwania na wymianę sprzętu zostaje zredukowany do minimum. Co więcej, użytkownicy posiadają przywileje VIP także podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI, więc wystarczy jeden telefon, aby szybko uzyskać odpowiedź na dowolne pytanie.

    Kompleksowa ochrona

    Za dodatkową opłatą, DJI Care Refresh oferuje do dwóch wymian sprzętu na nowy lub równoważny nowemu sprzęt, nieodbiegający pod względem stanu technicznego i wizualnego od nowej jednostki.

    Darmowa dostawa

    Jeśli znajdujesz się w tym samym regionie, w którym zakupiłeś DJI Care Refresh, DJI pokryje wszelkie koszty odesłania produktu z powrotem do Ciebie.

    DJI Care Refresh nie obejmuje:

    1) Zaginionego lub wybrakowanego sprzętu.

    2) Skradzionego lub porzuconego produktu.

    3) Dodatkowych akcesoriów.

    4) Celowej utraty produktu.

    5) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.

    6) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.

    7) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.

    8) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.

    9) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.

    10) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.

    11) Gimbali naprawianych lub wymienianych poza oficjalnym serwisem DJI.

    Często zadawane pytania

    Ubezpieczenie

    Czym jest DJI Care Refresh?

    DJI Care Refresh to plan serwisowy, który zapewnia możliwość 2 odpłatnych napraw/wymian w przypadku uszkodzenia produktu DJI. DJI Care Refresh jest ważny przez 12 miesięcy i w razie przypadkowego uszkodzenia produktu podczas normalnego użytkowania może on zostać w pełni wymieniony lub naprawiony. Za każdym razem, gdy dron zostanie wymieniony, otrzymasz jednostkę w postaci pełni sprawnego drona, nieodbiegającego pod względem stanu technicznego i wizualnego od nowej jednostki.

    Jak dokonać zakupu DJI Care Refresh dla DJI Inspire 2?

    Plan gwarancyjny DJI Care Refresh dostępny jest oddzielnie dla drona DJI Inspire 2 oraz kamer DJI Zenmuse X4S, DJI Zenmuse X5S i DJI Zenmuse X7. Jeśli zakupiono więcej niż jedną kamerę, należy zakupić program DJI Refresh dla każdej z nich z osobna.

    Czy mogę zakupić DJI Care Refresh dla mojego drona lub stabilizatora, jeśli sprzęt został aktywowany ponad 48 godzin temu?

    Tak, w przypadku stabilizatorów i kamer czas umożliwiający aktywację Care Refresh trwa od momentu pierwszego włączenia sprzętu do 30 dni, bez możliwości przedłużenia tego okresu.

    W przypadku dronów, jeżeli przekroczyłeś czas aktywacji pakietu serwisowego DJI Care Refresh, należy najpierw wykonać film weryfikacyjny zgodny z tą instrukcją. Po pozytywnej weryfikacji nagrania, czas na aktywację Care Refresh zostaje przedłużony o kolejne 72 godziny.

    Które części mogą być wymienione w ramach DJI Care Refresh?

    DJI Mavic Pro, DJI Mavic Pro Platinum i DJI Spark: dron, gimbal, kamera, akumulator i śmigła.

    DJI Phantom 4 Pro, DJI Phantom 4 Advanced i DJI Phantom 3 SE: dron, gimbal, kamera i śmigła.

    DJI Inspire 2: dron i śmigła.

    DJI Zenmuse X4S, DJI Zenmuse X5S i DJI Zenmuse X7: gimbal i kamera (w tym obiektyw).


    Po utworzeniu żądania wymiany należy wysłać część wymagającą wymiany do DJI.

    Jaka jest różnica między DJI Care Refresh, a gwarancją produktów DJI? Czy gwarancja na produkty DJI będzie nieważna bez zakupu DJI Care Refresh?

    Gwarancja producenta, zapewnia naprawę w przypadku stwierdzenia wady fabrycznej lub projektowej produktu.

    DJI Care Refresh daje możliwość dwóch odpłatnych wymian spowodowanych m.in. upadkiem, utopieniem, kolizją czy wypadkiem spowodowanym zakłóceniem sygnału pracy drona, jak i również obejmuje wypadki wywołane z winy operatora.

    Nadal można korzystać ze standardowej gwarancji produktów DJI bez zakupu DJI Care Refresh. Ponadto, jeśli koszty naprawy są objęte standardową gwarancją produktu, bilans DJI Refresh Care nie zostanie naruszony.

    Czy mogę odnowić mój DJI Care Refresh, po upływie 12 miesięcy? Ile razy mogę kupić DJI Care Refresh dla mojego produktu?

    Pakiet Care Refresh może być aktywowany tylko raz na danej jednostce. Nie ma możliwości zakupu kolejnego pakietu Care Refresh po upływie już wcześniej zakupionego ubezpieczenia.

    DJI daje możliwość przedłużenia pakietu serwisowego dzięki zakupowi Care Refresh +.

    DJI Care Refresh + można aktywować, jeśli:

  • DJI Care Refresh jest aktywny na sprzęcie.

  • DJI Care Refresh jeszcze nie wygasł (nie minął okres 12 miesiecy)

  • Pozostała co najmniej jedna niewykorzystana wymiana sprzętu w ramach DJI Care Refresh
  • Jak wymienić produkt korzystając z DJI Care Refresh?

    DJI Care Refresh jest związany z numerem seryjnym produktu. Jeśli chcesz wymienić swój produkt, wypełnij formularz gwarancyjny na stronie DJI.com, aby zarejestrować przypadek lub na stronie Polskiego dystrybutora DJI ARS, pod warunkiem, że Care Refresh został zakupiony za pośrednictwem jego kanałów sprzedaży.

    Wykwalifikowany personel przeprowadzi ocenę szkody i prześle fakturę z kosztem wymiany sprzętu z tytułu Care Refresh.
    Po zakończonym serwisie otrzymasz jednostkę w pełni sprawną, nieodbiegająca pod względem stanu technicznego i wizualnego od nowej jednostki.

    W sytuacji otrzymania drona z innym numerem seryjnym świadczenie usługi planu DJI Care Refresh zostaje niezwłocznie z nim powiązane.

    Kupiłem DJI Care Refresh, czy muszę powiązać go z moim produktem?

    Jeśli zakupiłeś produkt wybierając "DJI Care Refresh" z zamówieniem w sklepie Producenta DJI Store na stronie DJI.com, nie musisz ponownie aktywować usługi.

    Jeśli zakupiłeś produkt wraz z "DJI Care Refresh" na stronie DJI ARS, musisz podać numer seryjny produktu podczas aktywacji Ubezpieczenia na stronie DJI.com.

    Jeśli zakupisz kartę aktywacyjną "DJI Care Refresh", musisz podać kod aktywacyjny i numer seryjny produktu poprzez http://store.dji.com/active-care, aby aktywować funkcję DJI Refresh.

    Gdzie mogę znaleźć numery seryjne drona oraz gimbala?

    Dla DJI Mavic 2 Pro, DJI Mavic Air 2, DJI Mini 2 i DJI Mavic Mini, numer seryjny drona można znaleźć wewnątrz komory baterii.

    Dla DJI Osmo Mobile 3 oraz OM 4, numer seryjny można znaleźć na stabilizatorze.

    Numery seryjne kamer DJI Zenmuse X4S, X5S i X7 znajdują się na gimbalu.

    Dla DJI Osmo Action numer seryjny możemy znaleźć wewnątrz kamerki w komorze baterii


    Mój dron wpadł do wody. Czy wymiana będzie objęta DJI Care Refresh?

    Tak, uszkodzenia powstałe w wyniku kontaktu produktu z wodą są objęte procedurą DJI Care Refresh. Produkt, który ulegnie uszkodzeniu w wodzie, może zostać wymieniony w ramach DJI Care Refresh. Jedynym warunkiem jest odesłanie do DJI całej uszkodzonej jednostki.

    Czy DJI Care Refresh jest międzynarodowe?

    Nie, DJI Care Refresh zakupiony w europejskiej dystrybucji może zostać aktywowany jedynie na sprzęcie zakupionym również z europejskiej dystrybucji. Na sprzęcie zakupionym np. w Chinach nie będziemy mogli aktywować pakietu serwisowego zakupionego w Stanach i w Europie, jak i odwrotnie.

    Gdzie jest dostępne DJI Care Refresh?

    Obecnie DJI Care Refresh jest dostępne tylko dla klientów z USA, Kanady, krajów Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii, Australii, Hongkongu i Chin. Możesz sprawdzić, czy urządzenie DJI Refresh jest dostępne w Twoim kraju w sklepie DJI Store.

    W jakich regionach jest dostępna pomoc telefoniczna?

    Pomoc telefoniczna jest obecnie dostępna tylko w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, krajach UE, Wielkiej Brytanii, Hongkongu i Chinach.

    W jaki sposób mogę zakupić i aktywować usługę DJI Care Refresh dla modelu DJI Mavic 2?

    Jeśli chcesz zakupić DJI Care Refresh dla Mavic 2, możesz to zrobić za pośrednictwem każdego sklepu w którym ten produkt jest dostępny, lub bezpośrednio w sklepie DJI, w zakładce "Service".


    Są trzy sposoby aktywacji oraz przypisania usługi DJI Care Refresh do drona:

    1. Wejdź na stronę DJI Care Refresh, wpisz kod aktywacyjny oraz numer seryjny drona.

    2. Wejdź na stronę DJI Online Store, po zakupie DJI Care Refresh (Mavic 2), wpisz numer seryjny drona i przypisz go do Twojego planu DJI Care.

    3. Wejdź na stronę wsparcia DJI, wpisz kod aktywacji oraz numer seryjny drona aby przypisać plan Care.

    Ile trwa procedura wymiany w ramach DJI Care Refresh?

    Zazwyczaj procedura wymiany trwa od 3 do 6 tygodni

    Czy w przypadku zgubienia urządzenia można skorzystać z Care Refresh?

    Nie, aby skorzystać z DJI Care Refresh, należy dostarczyć w całości uszkodzony sprzęt do sprzedawcy lub bezpośrednio do serwisu producenta

    Jak zwrócić DJI Care Refresh?

    Niestety DJI Care Refresh jako produkt elektroniczny pozostaje produktem niepodlegającym zwrotowi.

    DJI Care Refresh to produkt elektroniczny, indywidualnie generowany do Klienta w momencie opłacenia zamówienia, który nie jest zapisywany na twardym nośniku.

    Kiedy rozpoczyna się proces realizacji Usługi Serwisowej?

    Dostarczenie urządzenia do Serwisu jest niezbędne do realizacji Usługi. Brak dostarczenia urządzenia do Serwisu wyklucza możliwość realizacji Zgłoszenia Serwisowego.

    W przypadku Zgłoszenia Serwisowego składanego poprzez Stronę Serwisu, za datę dostarczenia urządzenia do Serwisu uznaje się datę doręczenia przesyłki zawierającej urządzenie.

    DODAJ OPINIĘ O PRODUKCIE

    Podziel się swoją opinią z innymi kupującymi. Zaloguj się lub zarejestruj