Kod produktu: 019051

Kod DJI Care Refresh Osmo Pocket

169 PLN

Kod oferowany jest w wersji elektronicznej, po zaksięgowaniu wpłaty kod zostanie wysłany na adres e-mail podany podczas zakupu. Ubezpieczenie jest ważne przez okres 12 miesięcy od aktywacji i nie ma możliwości jego przedłużenia.

Gwarancja dostawy jutro. Zamów jeszcze przez:

Kompleksowa ochrona z DJI Care Refresh

DJI Care Refresh to kompleksowe ubezpieczenie Twojej kamery, dzięki któremu możesz używać sprzętu bez obaw o jego uszkodzenie. Ubezpieczenie można aktywować jednorazowo do 30 dni od aktywacji (pierwszego uruchomienia) urządzenia.

Sprawdź status ubezpieczenia

Aktywuj ubezpieczenie

1. Po zaksięgowaniu wpłaty kod zostanie wysłany automatycznie na adres e-mail kupującego (bez względu na dzień oraz godzinę zakupu).

2. Wiadomość z kodem zostanie dostarczona przez system Automater. W razie nieprawidłowości skontaktuj się z BOK DJI ARS.

3. Kod należy aktywować pod adresem: https://support.dji.com/care/active

4. W trakcie procesu aktywacji należy podać numer ubezpieczenia (kod otrzymany w wiadomości e-mail), numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie oraz na opakowaniu) oraz dane ubezpieczającego (imię i nazwisko, adres e-mail).

5. Ubezpieczenie zostanie aktywowane i automatycznie przypisane do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową. Twój sprzęt jest już bezpieczny!

Osmo Pocket

Dla kamer z serii DJI Osmo Pocket koszt pierwszej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi 159 PLN.
Koszt drugiej wymiany to 219 PLN.

Gdy zdarzy się wypadek

1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła kamerę do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.

2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.

3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i otrzymuje inny egzemplarz.

4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.

Wypadek

Zgłoszenie

Wysyłka

Opłata wymiany

Darmowa dostawa

Pokrycie szkód wyrządzonych przez wodę

Wymienimy Twoją kamerę w razie wypadku, nawet jeśli ulegnie ona uszkodzeniu przez kontakt z wodą.

*Warunkiem skorzystania z ubezpieczenia jest dostarczenie wraku sprzętu do centrum serwisowego producenta.

Dwie wymiany, Swoboda operowania

Za niewielką dodatkową opłatą, usługa DJI Care Refresh oferuje dwie wymiany uszkodzonego sprzętu w ciągu jednego roku, obejmując uszkodzenia powstałe m.in. w wyniku uderzenia lub kontaktu produktu z wodą. Uszkodzony sprzęt zostanie wówczas wymieniony na nowy lub równoważny nowemu produkt.

Priorytetowe wsparcie

Użytkownicy z ochroną DJI Care Refresh są traktowani priorytetowo, dzięki czemu czas oczekiwania na wymianę sprzętu zostaje zredukowany do minimum. Co więcej, użytkownicy posiadają przywileje VIP także podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI, więc wystarczy jeden telefon, aby szybko uzyskać odpowiedź na dowolne pytanie.

Kompleksowa ochrona

Za dodatkową opłatą, ubezpieczenie DJI Care Refresh oferuje do dwóch wymian sprzętu na nowy lub równoważny nowemu sprzęt, nieodbiegający pod względem stanu technicznego i wizualnego od nowej jednostki.

Darmowa dostawa

Jeśli znajdujesz się w tym samym regionie, w którym zakupiłeś ubezpieczenie DJI Care Refresh, DJI pokryje wszelkie koszty odesłania produktu z powrotem do Ciebie.

DJI Care Refresh nie obejmuje:

1) Zaginionej bądź częściowo zaginionej kamery.

2) Skradzionego lub porzuconego produktu.

3) Dodatkowych akcesoriów.

4) Celowej utraty produktu.

5) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.

6) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.

7) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.

8) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.

9) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.

10) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.