Wkrotce

WKRÓTCE

Kod DJI Care Refresh Plan dwuletni - DJI OM 4, OM 4 SE

Kod produktu: 024092  
 | 

Wariant:

Polecamy:

    75 PLN

    INFORMACJA

    Kod oferowany jest w wersji elektronicznej, po zaksięgowaniu wpłaty kod zostanie wysłany na adres e-mail podany podczas zakupu. Pakiet jest ważny przez okres 24 miesięcy od aktywacji.

    Potrzebujesz pomocy w zakupach?
    Zadzwoń do nas! 734 734 920

    Kompleksowa ochrona z DJI Care Refresh - dwuletni plan

    DJI Care Refresh - 2 lata to kompleksowe ochrona Twojego gimbala marki DJI, dzięki któremu możesz uzywać sprzęt bez obaw o jego uszkodzenie. Pakiet Serwisowy można aktywować jednorazowo do 30 dni od aktywacji (pierwszego uruchomienia) gimbala. W przypadku gimbali i stabilizatorów nie ma możliwości przedłużenia czasu 30 dni.

    Sprawdź status Usługi Serwisowej

    Aktywuj Usługę Serwisową

    1. Po zaksięgowaniu wpłaty kod zostanie wysłany automatycznie na adres e-mail kupującego (bez względu na dzień oraz godzinę zakupu).

    2. Wiadomość z kodem zostanie dostarczona przez system Automater. W razie nieprawidłowości skontaktuj się z BOK DJI ARS.

    3. Kod należy aktywować pod adresem: https://support.dji.com/care/active

    4. W trakcie procesu aktywacji należy podać treść kodu Care Refresh (kod otrzymany w wiadomości e-mail), numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie) oraz dane osoby aktywującej Pakiet (imię i nazwisko, adres e-mail).

    5. Pakiet Serwisowy zostanie aktywowane i automatycznie przypisane do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową. Twój dron jest już bezpieczny!

    *Care Refresh+ (Plus) dostępne na stronie Producenta DJI.com

    3 wymiany sprzętu - używaj DJI OM 4 bez obaw

    Dla gimbali z serii DJI OM 4 koszt pierwszej wymiany w ramach DJI Care Refresh 2 lata wynosi 45 PLN.
    Koszt drugiej wymiany to 49 PLN, a koszt trzeciej wymiany 59 PLN.

    Przypadki objęte DJI Care Refresh

    Wykupując DJI Care Refresh ochraniasz swojego gimbala przed m.in. upadkiem, utopieniem, kolizją czy wypadkiem spowodowanym zakłóceniem sygnału pracy drona. Pakiet obejmuje również wypadki wywołane z winy operatora.

    Błąd użytkownika

    Zakłócenie sygnału

    Kolizja

    Utopienie

    Upadek

    Plan 2-letni DJI Care Refresh

    DJI Care Refresh to kompleksowa, 24-miesięczna ochrona, która pozwala Ci korzystać z Twojego urządzenia bez obaw o jego ewentualne uszkodzenie. Możesz uruchomić tę usługę do 30 dni od aktywacji (pierwszego uruchomienia) urządzenia. W ramach Pakietu Serwisowego zyskujesz możliwość aż 3-krotnej wymiany zepsutego sprzętu za niewielką opłatą, a także priorytetowe wsparcie i przywileje VIP podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI. Wykup DJI Care Refresh jeszcze dziś i korzystaj ze swojego gimbala ze spokojną głową!

    Gdy zdarzy się wypadek

    1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła gimbala do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.

    2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.

    3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i dostaje inny egzemplarz bądź nowe części zamienne tzn. gimbala, kamerę, śmigła.

    4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.

    Wypadek

    Zgłoszenie

    Wysyłka

    Opłata wymiany

    Darmowa dostawa

    3 wymiany sprzętu - używaj bez obaw

    Decydując się na zakup 2-letniego Pakietu DJI Care Refresh, już nie musisz się obawiać zniszczenia swojego gimbala np. w wyniku jego kontaktu z wodą lub uderzenia. DJI Care Refresh oferuje aż 3 wymiany uszkodzonego sprzętu na nowy (lub równoważny nowemu pod względem stanu technicznego i wyglądu) za niewielką opłatą (45 zł za pierwszym razem, 49 zł za drugim i 59 zł za trzecim). Zapomnij o konieczności zakupu kolejnego urządzenia lub długim oczekiwaniu na drogą i mało opłacalną wymianę - z DJI Care Refresh oszczędzisz i pieniądze, i czas!

    Możesz poczuć się jak VIP

    Kupując DJI Care Refresh, zyskujesz też priorytetowe traktowanie. Dzięki temu czas oczekiwania na wymianę Twojego sprzętu zostanie maksymalnie skrócony. To nie wszystko! Kontaktując się z pomocą techniczną DJI, możesz cieszyć się przywilejami VIP. To oznacza, że odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące Twojego gimbala zyskasz w mgnieniu oka - wystarczy jeden telefon!

    Błyskawiczna wymiana - darmowa wysyłka

    Procedura postępowania w razie wypadku jest banalnie prosta. Wystarczy, że zgłosisz awarię i wyślesz uszkodzony sprzęt do serwisu gwarancyjnego DJI - nie zapomnij o adnotacji, że korzystasz z DJI Care Refresh. Po otrzymaniu wyceny naprawy, możesz wybrać, czy się na nią decydujesz, czy wolisz skorzystać z wymiany w ramach Usługi Serwisowej. Kiedy wybierzesz drugą opcję, musisz tylko uiścić odpowiednią opłatę - wymienione urządzenie otrzymasz priorytetowo, a jeśli znajdujesz się w tym samym regionie, w którym została zakupiona usługa DJI Care Refresh, wysyłkę opłaci producent!

    DJI Care Refresh nie obejmuje:

    1) Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów.

    2) Kradzieży lub porzucenia produktu.

    3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.

    4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.

    5) Rozmyślnej utraty drona.

    6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.

    7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.

    8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.

    9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.

    10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.

    11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.

    Często zadawane pytania

    Ubezpieczenie

    Czym jest DJI Care Refresh?

    DJI Care Refresh to plan serwisowy, który zapewnia możliwość 2 odpłatnych napraw/wymian w przypadku uszkodzenia produktu DJI. DJI Care Refresh jest ważny przez 12 miesięcy i w razie przypadkowego uszkodzenia produktu podczas normalnego użytkowania może on zostać w pełni wymieniony lub naprawiony. Za każdym razem, gdy dron zostanie wymieniony, otrzymasz jednostkę w postaci pełni sprawnego drona, nieodbiegającego pod względem stanu technicznego i wizualnego od nowej jednostki.

    Jak dokonać zakupu DJI Care Refresh dla DJI Inspire 2?

    Plan gwarancyjny DJI Care Refresh dostępny jest oddzielnie dla drona DJI Inspire 2 oraz kamer DJI Zenmuse X4S, DJI Zenmuse X5S i DJI Zenmuse X7. Jeśli zakupiono więcej niż jedną kamerę, należy zakupić program DJI Refresh dla każdej z nich z osobna.

    Czy mogę zakupić DJI Care Refresh dla mojego drona lub stabilizatora, jeśli sprzęt został aktywowany ponad 48 godzin temu?

    Tak, w przypadku stabilizatorów i kamer czas umożliwiający aktywację Care Refresh trwa od momentu pierwszego włączenia sprzętu do 30 dni, bez możliwości przedłużenia tego okresu.

    W przypadku dronów, jeżeli przekroczyłeś czas aktywacji pakietu serwisowego DJI Care Refresh, należy najpierw wykonać film weryfikacyjny zgodny z tą instrukcją. Po pozytywnej weryfikacji nagrania, czas na aktywację Care Refresh zostaje przedłużony o kolejne 72 godziny.

    Które części mogą być wymienione w ramach DJI Care Refresh?

    DJI Mavic Pro, DJI Mavic Pro Platinum i DJI Spark: dron, gimbal, kamera, akumulator i śmigła.

    DJI Phantom 4 Pro, DJI Phantom 4 Advanced i DJI Phantom 3 SE: dron, gimbal, kamera i śmigła.

    DJI Inspire 2: dron i śmigła.

    DJI Zenmuse X4S, DJI Zenmuse X5S i DJI Zenmuse X7: gimbal i kamera (w tym obiektyw).


    Po utworzeniu żądania wymiany należy wysłać część wymagającą wymiany do DJI.

    Jaka jest różnica między DJI Care Refresh, a gwarancją produktów DJI? Czy gwarancja na produkty DJI będzie nieważna bez zakupu DJI Care Refresh?

    Gwarancja producenta, zapewnia naprawę w przypadku stwierdzenia wady fabrycznej lub projektowej produktu.

    DJI Care Refresh daje możliwość dwóch odpłatnych wymian spowodowanych m.in. upadkiem, utopieniem, kolizją czy wypadkiem spowodowanym zakłóceniem sygnału pracy drona, jak i również obejmuje wypadki wywołane z winy operatora.

    Nadal można korzystać ze standardowej gwarancji produktów DJI bez zakupu DJI Care Refresh. Ponadto, jeśli koszty naprawy są objęte standardową gwarancją produktu, bilans DJI Refresh Care nie zostanie naruszony.

    Czy mogę odnowić mój DJI Care Refresh, po upływie 12 miesięcy? Ile razy mogę kupić DJI Care Refresh dla mojego produktu?

    Pakiet Care Refresh może być aktywowany tylko raz na danej jednostce. Nie ma możliwości zakupu kolejnego pakietu Care Refresh po upływie już wcześniej zakupionego ubezpieczenia.

    DJI daje możliwość przedłużenia pakietu serwisowego dzięki zakupowi Care Refresh +.

    DJI Care Refresh + można aktywować, jeśli:

  • DJI Care Refresh jest aktywny na sprzęcie.

  • DJI Care Refresh jeszcze nie wygasł (nie minął okres 12 miesiecy)

  • Pozostała co najmniej jedna niewykorzystana wymiana sprzętu w ramach DJI Care Refresh
  • Jak wymienić produkt korzystając z DJI Care Refresh?

    DJI Care Refresh jest związany z numerem seryjnym produktu. Jeśli chcesz wymienić swój produkt, wypełnij formularz gwarancyjny na stronie DJI.com, aby zarejestrować przypadek lub na stronie Polskiego dystrybutora DJI ARS, pod warunkiem, że Care Refresh został zakupiony za pośrednictwem jego kanałów sprzedaży.

    Wykwalifikowany personel przeprowadzi ocenę szkody i prześle fakturę z kosztem wymiany sprzętu z tytułu Care Refresh.
    Po zakończonym serwisie otrzymasz jednostkę w pełni sprawną, nieodbiegająca pod względem stanu technicznego i wizualnego od nowej jednostki.

    W sytuacji otrzymania drona z innym numerem seryjnym świadczenie usługi planu DJI Care Refresh zostaje niezwłocznie z nim powiązane.

    Kupiłem DJI Care Refresh, czy muszę powiązać go z moim produktem?

    Jeśli zakupiłeś produkt wybierając "DJI Care Refresh" z zamówieniem w sklepie Producenta DJI Store na stronie DJI.com, nie musisz ponownie aktywować usługi.

    Jeśli zakupiłeś produkt wraz z "DJI Care Refresh" na stronie DJI ARS, musisz podać numer seryjny produktu podczas aktywacji Ubezpieczenia na stronie DJI.com.

    Jeśli zakupisz kartę aktywacyjną "DJI Care Refresh", musisz podać kod aktywacyjny i numer seryjny produktu poprzez http://store.dji.com/active-care, aby aktywować funkcję DJI Refresh.

    Gdzie mogę znaleźć numery seryjne drona oraz gimbala?

    Dla DJI Mavic 2 Pro, DJI Mavic Air 2, DJI Mini 2 i DJI Mavic Mini, numer seryjny drona można znaleźć wewnątrz komory baterii.

    Dla DJI Osmo Mobile 3 oraz OM 4, numer seryjny można znaleźć na stabilizatorze.

    Numery seryjne kamer DJI Zenmuse X4S, X5S i X7 znajdują się na gimbalu.

    Dla DJI Osmo Action numer seryjny możemy znaleźć wewnątrz kamerki w komorze baterii


    Mój dron wpadł do wody. Czy wymiana będzie objęta DJI Care Refresh?

    Tak, uszkodzenia powstałe w wyniku kontaktu produktu z wodą są objęte procedurą DJI Care Refresh. Produkt, który ulegnie uszkodzeniu w wodzie, może zostać wymieniony w ramach DJI Care Refresh. Jedynym warunkiem jest odesłanie do DJI całej uszkodzonej jednostki.

    Czy DJI Care Refresh jest międzynarodowe?

    Nie, DJI Care Refresh zakupiony w europejskiej dystrybucji może zostać aktywowany jedynie na sprzęcie zakupionym również z europejskiej dystrybucji. Na sprzęcie zakupionym np. w Chinach nie będziemy mogli aktywować pakietu serwisowego zakupionego w Stanach i w Europie, jak i odwrotnie.

    Gdzie jest dostępne DJI Care Refresh?

    Obecnie DJI Care Refresh jest dostępne tylko dla klientów z USA, Kanady, krajów Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii, Australii, Hongkongu i Chin. Możesz sprawdzić, czy urządzenie DJI Refresh jest dostępne w Twoim kraju w sklepie DJI Store.

    W jakich regionach jest dostępna pomoc telefoniczna?

    Pomoc telefoniczna jest obecnie dostępna tylko w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, krajach UE, Wielkiej Brytanii, Hongkongu i Chinach.

    W jaki sposób mogę zakupić i aktywować usługę DJI Care Refresh dla modelu DJI Mavic 2?

    Jeśli chcesz zakupić DJI Care Refresh dla Mavic 2, możesz to zrobić za pośrednictwem każdego sklepu w którym ten produkt jest dostępny, lub bezpośrednio w sklepie DJI, w zakładce "Service".


    Są trzy sposoby aktywacji oraz przypisania usługi DJI Care Refresh do drona:

    1. Wejdź na stronę DJI Care Refresh, wpisz kod aktywacyjny oraz numer seryjny drona.

    2. Wejdź na stronę DJI Online Store, po zakupie DJI Care Refresh (Mavic 2), wpisz numer seryjny drona i przypisz go do Twojego planu DJI Care.

    3. Wejdź na stronę wsparcia DJI, wpisz kod aktywacji oraz numer seryjny drona aby przypisać plan Care.

    Ile trwa procedura wymiany w ramach DJI Care Refresh?

    Zazwyczaj procedura wymiany trwa od 3 do 6 tygodni

    Czy w przypadku zgubienia urządzenia można skorzystać z Care Refresh?

    Nie, aby skorzystać z DJI Care Refresh, należy dostarczyć w całości uszkodzony sprzęt do sprzedawcy lub bezpośrednio do serwisu producenta

    Jak zwrócić DJI Care Refresh?

    Niestety DJI Care Refresh jako produkt elektroniczny pozostaje produktem niepodlegającym zwrotowi.

    DJI Care Refresh to produkt elektroniczny, indywidualnie generowany do Klienta w momencie opłacenia zamówienia, który nie jest zapisywany na twardym nośniku.

    Kiedy rozpoczyna się proces realizacji Usługi Serwisowej?

    Dostarczenie urządzenia do Serwisu jest niezbędne do realizacji Usługi. Brak dostarczenia urządzenia do Serwisu wyklucza możliwość realizacji Zgłoszenia Serwisowego.

    W przypadku Zgłoszenia Serwisowego składanego poprzez Stronę Serwisu, za datę dostarczenia urządzenia do Serwisu uznaje się datę doręczenia przesyłki zawierającej urządzenie.

    DODAJ OPINIĘ O PRODUKCIE

    Podziel się swoją opinią z innymi kupującymi. Zaloguj się lub zarejestruj