Kompleksowa ochrona z DJI Care Refresh - dwuletni plan
DJI Care Refresh - 2 lata to kompleksowe ochrona Twojego gimbala marki DJI, dzięki któremu możesz uzywać sprzęt bez obaw o jego uszkodzenie. Pakiet Serwisowy można aktywować jednorazowo do 30 dni od aktywacji (pierwszego uruchomienia) gimbala. W przypadku gimbali i stabilizatorów nie ma możliwości przedłużenia czasu 30 dni.
1. Po zaksięgowaniu wpłaty kod zostanie wysłany automatycznie na adres e-mail kupującego (bez względu na dzień oraz godzinę zakupu).
2. Wiadomość z kodem zostanie dostarczona przez system Automater. W razie nieprawidłowości skontaktuj się z BOK DJI ARS.
3. Kod należy aktywować pod adresem: https://support.dji.com/care/active
4. W trakcie procesu aktywacji należy podać treść kodu Care Refresh (kod otrzymany w wiadomości e-mail), numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie) oraz dane osoby aktywującej Pakiet (imię i nazwisko, adres e-mail).
5. Pakiet Serwisowy zostanie aktywowane i automatycznie przypisane do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową. Twój dron jest już bezpieczny!
3 wymiany sprzętu - używaj DJI OM 6 bez obaw
Dla gimbali z serii DJI OM 6 koszt pierwszej wymiany w ramach DJI Care Refresh 2 lata wynosi 59 PLN.
Koszt drugiej wymiany to 75 PLN, a koszt trzeciej wymiany 99 PLN.

Trzy usługi wymiany
Każdemu użytkownikowi, który do 30 dni od aktywacji (pierwszego uruchomienia) urządzenia, zakupi oraz akywuje swój kod DJI Care Refresh, przysługuje możliowśc 3 wymian sprzętu w okresie obowiązywania pakietu.
.png)
Nagroda za bezpieczne loty!
Każdemu użytkownikowi, który w ciągu 2 lat nie wykorzysta żadnej wymiany w ramach Care Refresh. DJI gwarantuje roczne przedłużenie gwarancji producenta.

Przedłużenie Planu Care Refresh na kolejny rok
Aby przedłużyć plan Jednoroczny na kolejny rok należy zakupić Plan Care Refresh+ (Przedłużenie) i aktywować je na stronie Producenta. Aby aktywować Pakiet Przedłużający należy spełnić poniższe warunki:
- DJI Care Refresh (Plan Jednoroczny) został już zakupiony.
- DJI Care Refresh jeszcze nie wygasł (nie minął okres 12 miesiecy)
- Pozostała co najmniej jedna niewykorzystana wymiana sprzętu w ramach DJI Care Refresh
W przypadku nie spełnienia jednego z podanych warunków Przedłużenie Care Refresh nie zostanie aktywowane na produkcie.
Dwuletni Plan Care Refresh nie posiada możliwości przedłużenia o kolejny rok
*Care Refresh+ (Plus) dostępne na stronie Producenta DJI.com

Przypadki objęte DJI Care Refresh
Wykupując DJI Care Refresh ochraniasz swojego gimbala przed m.in. upadkiem, utopieniem, kolizją czy wypadkiem spowodowanym zakłóceniem sygnału pracy drona. Pakiet obejmuje również wypadki wywołane z winy operatora.

Błąd użytkownika

Zakłócenie sygnału

Kolizja

Utopienie

Upadek
Plan 2-letni DJI Care Refresh
DJI Care Refresh to kompleksowa, 24-miesięczna ochrona, która pozwala Ci korzystać z Twojego urządzenia bez obaw o jego ewentualne uszkodzenie. Możesz uruchomić tę usługę do 30 dni od aktywacji (pierwszego uruchomienia) urządzenia. W ramach Pakietu Serwisowego zyskujesz możliwość aż 3-krotnej wymiany zepsutego sprzętu za niewielką opłatą, a także priorytetowe wsparcie i przywileje VIP podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI. Wykup DJI Care Refresh jeszcze dziś i korzystaj ze swojego gimbala ze spokojną głową!
Gdy zdarzy się wypadek
1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła gimbala do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i dostaje inny egzemplarz bądź nowe części zamienne tzn. gimbala, kamerę, śmigła.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.
3 wymiany sprzętu - używaj bez obaw
Decydując się na zakup 2-letniego Pakietu DJI Care Refresh, już nie musisz się obawiać zniszczenia swojego gimbala np. w wyniku jego kontaktu z wodą lub uderzenia. DJI Care Refresh oferuje aż 3 wymiany uszkodzonego sprzętu na nowy (lub równoważny nowemu pod względem stanu technicznego i wyglądu) za niewielką opłatą (59 zł za pierwszym razem, 75 zł za drugim i 99 zł za trzecim). Zapomnij o konieczności zakupu kolejnego urządzenia lub długim oczekiwaniu na drogą i mało opłacalną wymianę - z DJI Care Refresh oszczędzisz i pieniądze, i czas!
Możesz poczuć się jak VIP
Kupując DJI Care Refresh, zyskujesz też priorytetowe traktowanie. Dzięki temu czas oczekiwania na wymianę Twojego sprzętu zostanie maksymalnie skrócony. To nie wszystko! Kontaktując się z pomocą techniczną DJI, możesz cieszyć się przywilejami VIP. To oznacza, że odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące Twojego gimbala zyskasz w mgnieniu oka - wystarczy jeden telefon!
Błyskawiczna wymiana - darmowa wysyłka
Procedura postępowania w razie wypadku jest banalnie prosta. Wystarczy, że zgłosisz awarię i wyślesz uszkodzony sprzęt do serwisu gwarancyjnego DJI - nie zapomnij o adnotacji, że korzystasz z DJI Care Refresh. Po otrzymaniu wyceny naprawy, możesz wybrać, czy się na nią decydujesz, czy wolisz skorzystać z wymiany w ramach Usługi Serwisowej. Kiedy wybierzesz drugą opcję, musisz tylko uiścić odpowiednią opłatę - wymienione urządzenie otrzymasz priorytetowo, a jeśli znajdujesz się w tym samym regionie, w którym została zakupiona usługa DJI Care Refresh, wysyłkę opłaci producent!
DJI Care Refresh nie obejmuje:
1) Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów.
2) Kradzieży lub porzucenia produktu.
3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
5) Rozmyślnej utraty drona.
6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.
DODAJ OPINIĘ O PRODUKCIE
Podziel się swoją opinią z innymi kupującymi. Zaloguj się lub zarejestruj