Wróć

DJI Care Refresh – jak nagrać film weryfikacyjny?

24.11.2020

20 komentarzy

DJI Care Refresh to kompleksowa usługa serwisowa Twojego drona. Za niewielką dodatkową opłatą, DJI Care Refresh umożliwia do dwóch wymian w ciągu jednego roku. Za każdym razem, gdy poprosisz o wymianę, otrzymasz nowy lub równoważny nowemu produkt pod względem wydajności i sprawności.

Jeśli chcesz kupić Care Refresh dla swojego drona, a upłynęło już ponad 48 godzin od jego aktywacji, możesz skorzystać z weryfikacji wideo DJI Care. W filmie weryfikacyjnym musisz zaprezentować, że dron jest w pełni sprawny i nie posiada żadnych uszkodzeń. Aby dokonać weryfikacji wideo należy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami.

Przed nagraniem ekranu, zapoznaj się z poniższą instrukcją:

  • Przed rozpoczęciem nagrania ekranu, upewnij się, że dron, aparatura sterująca oraz urządzenie mobilne są podłączone 
  • Nagrywaj wideo w miejscu, gdzie sygnał GPS jest wystarczająco silny
  • NIE edytuj wideo! 
  • Są dwa rodzaje weryfikacji wideo: dla aplikacji DJI GO 4 oraz dla aplikacji DJI Fly

Proces weryfikacji wideo: 

Krok 1: Pokaż numer seryjny aparatury sterującej 

  1. Włącz drona i połącz się z nim, włącz nagrywanie ekranu, włącz DJI GO 4 (lub DJI Fly), naciśnij “Go Fly”. Wejdź do zakładki ustawień ogólnych - ikona w prawym górnym rogu aplikacji, naciśnij “About” aby wyświetlić numer seryjny aparatury sterującej

Krok 2: Przedstaw sprawność gimbala 

  1. Przejdź do menu ustawień gimbala, a następnie uruchom jego automatyczną kalibrację. Po zakończeniu kalibracji przełącz pokrętło gimbala na pilocie i upewnij się, że gimbal może poruszać się w górę i w dół.

Krok 3: Sprawdź status drona

  1. Wróć do widoku kamery i naciśnij pasek statusu lotu w lewym górnym rogu ekranu, aby przejść do listy statusu drona. Powoli przewiń stronę w dół, aby potwierdzić, że nie ma raportów o błędach (wersja dla DJI GO 4)
  2. lub: wróć do widoku kamery i naciśnij pasek statusu lotu w lewym górnym rogu ekranu, aby przejść do statusu drona, potwierdź, że nie wyświetlają się żadne błędy (wersja dla DJI Fly). 

Krok 4: Pokaż widok z kamery

  1. Wróć do widoku z kamery i zostań tam przynajmniej 3 sekundy, potwierdzając, że sygnały GPS, zasięgu aparatury sterującej oraz transmisji wideo są w normie. 
  2. Zakończ nagrywanie

Uwaga: Weź pod uwagę, że wideo powinno zawierać wszystkie powyższe punkty. Wyślij film weryfikacyjny tutaj: https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload załączając link do wideo, w celu sprawdzenia przez DJI. Film wrzucony na serwis YouTube powinien mieć ustawienia publiczne, aby możliwa była jego weryfikacja. 

Informacja o weryfikacji zgłoszenia zostanie wysłana mailowo przez zespół DJI. 

Po otrzymaniu na swoim koncie DJI informacji o pozytywnym rozpatrzeniu weryfikacji należy aktywować usługę Care Refresh na swoim urządzeniu poprzez wejście w poniższy link i zastosowaniu się do podanych kroków.
https://service.dji.com/care/active

Komentarze (20)

  • […] tutaj, aby dowiedzieć się, jak to […]

    DJI Care Refresh wprowadza Flyaway Coverage: ciesz się lotami bez zmartwień / Newsroom | DJI ARS, 04.02.2021 o 13:34
    • Czy muszę nagrać film gdy dron zostal aktywiwany i minęło 48 h, ale jeszcze nie latal ani razu? Jeśli muszę nagrać to w jakim czasie dostanę odpowiedź?

      Dorota, 27.02.2022 o 00:22
    • Witam, Czy mogę link do filmu na YouTube wysłać na adres e-mail? Podany przez Państwa link nie działa, inny znaleziony na stronie wyświetla stronę w języku chińskim. Czy mogę ewentualnie prosić o inny link do strony angielskiej gdzie zamieszczę link?

      Michal, 04.10.2022 o 22:51
  • Czy muszę nagrać film, w przypadku kiedy dron jest jeszcze nie używany ( fabrycznie nowy).

    Piotr, 28.12.2021 o 15:10
    • Dzień dobry,
      Usługę DJI Care Refresh należy aktywować do 48 godzin po aktywacji drona.
      Jeżeli dron jeszcze nie był aktywowany to nie trzeba nagrywać filmiku, wystarczy aktywować sam kod Care Refresh.
      Pozdrawiamy.

      DJI ARS, 28.12.2021 o 16:07
  • Czy mogę zakupić Care Refresh do dji mini2 kupionego w grudniu 2021…?

    Paweł, 08.03.2022 o 10:42
    • Dzień dobry, tak może Pan, ale najpierw należy nagrać film weryfikacyjny i odesłać do producenta. Wszystko zostało wyjaśnione w artykule powyżej.
      Pozdrawiamy.

      DJI ARS, 08.03.2022 o 12:51
  • Czy jest określony maksymalny czas dla powyższej metody weryfikacji? Czy mogę tak zrobić dla drona zakupionego 15 miesięcy temu?

    Paweł, 17.03.2022 o 15:37
    • Dzień dobry, jeżeli dron nie był wcześniej ubezpieczony to tak, może Pan wykonać film weryfikacyjny.

      Pozdrawiamy.

      DJI ARS, 18.03.2022 o 11:58
  • Czy jeżeli kupię drona dji z drugiej ręki w pełni sprawnego w stanie idealnym czy mogę wykupić pakiet ubezpieczeń

    Mariusz, 19.03.2022 o 22:07
    • Dzień dobry, tak, jeżeli wcześniej nie był wykupiony pakiet DJI Care Refreh. Należy nagrać film weryfikacyjny i odesłać go bezpośrednio do producenta.
      Jak wykonać taki film znajdzie Pan w linku poniżej:
      https://dji-ars.pl/newsroom/dji-care-refresh-jak-nagrac-film-weryfikacyjny-2/

      DJI ARS, 23.03.2022 o 13:36
  • Witam, czy jeśli uszkodziłem jedno ramie to czy mógł bym spróbować dostać to ubezpieczenie dlatego że wykonał bym już jedna naprawę z dwóch a wyjście mam takie że albo zrobię to sam i stracę oryginalna gwarancję gdyż rozkręcę drona lub oddam do serwisu ale jest poza moim zasięgiem finansowym same ramie to koszt 150zł serwis życzy sobie 500 zł za naprawę. Więc jeśli się nie uda zostaję mi to zrobić samemu. Pozdrawiam

    Tomek, 29.03.2022 o 23:03
    • Dzień dobry, w tej sprawie prosimy o kontakt mailowy na adres [email protected]
      Pozdrawiamy.

      DJI ARS, 31.03.2022 o 12:26
  • Dzień dobry!
    Czy mogę przesłać film weryfikacyjny We Transfer'em?

    Pozdrawiam

    Lesław, 28.04.2022 o 00:09
  • Chcę wysłac film weryfikacyjny w celu ubezpieczenia drona....lecz wyskakuje mi wersja w języku chińskim. Mam najpierw iść na kilkuletni kurs chińskiego ?.
    Co zrobić żeby stało się to zrozumiałę dla takiego laika jak ja ?

    Jerzy, 19.09.2022 o 12:22
  • Czy jest jakiś sposób na nagranie ekranu, jeśli używamy smart controllera?

    Hubert, 25.09.2022 o 17:40
  • Czy film ma byc nagrabny w czasie lotu? Bo nie wiem jak zrobic wtedy kalibracje gimbala.

    Marcin, 30.11.2022 o 17:00
  • Czy można zmienić język meni po wprowadzeniu np. niemieckiego na angielski

    Leszek, 26.02.2023 o 13:36
  • Witam mam pytanie co zrobić jeśli podałem inny mail w zgłoszeniu filmu weryfikacji a inny mam na koncie dji ten mail który podałem nie jest powiązany z kontem dji

    Sławomir, 04.03.2023 o 17:38

Dołącz do dyskusji