Kod DJI Care Refresh Plan dwuletni

DJI Pocket 2

Kod produktu: 024448  
 | 

Wariant:

Polecamy:

225 PLN

Zamówienia złożone od dnia 22.04 godz. 14:00 do 24.04 zostaną zrealizowane w poniedziałek 26.04.

INFORMACJA

Kod oferowany jest w wersji elektronicznej, po zaksięgowaniu wpłaty kod zostanie wysłany na adres e-mail podany podczas zakupu. Ubezpieczenie jest ważne przez okres 24 miesięcy od aktywacji.

Potrzebujesz pomocy w zakupach?
Zadzwoń do nas! 734 734 920

Kompleksowa ochrona z DJI Care Refresh - dwuletni plan

DJI Care Refresh - 2 lata to kompleksowe ubezpieczenie Twojego gimbala marki DJI, dzięki któremu możesz uzywać sprzęt bez obaw o jego uszkodzenie. Ubezpieczenie można aktywować jednorazowo do 30 dni od aktywacji (pierwszego uruchomienia) gimbala.

Sprawdź status ubezpieczenia

Aktywuj ubezpieczenie

1. Po zaksięgowaniu wpłaty kod zostanie wysłany automatycznie na adres e-mail kupującego (bez względu na dzień oraz godzinę zakupu).

2. Wiadomość z kodem zostanie dostarczona przez system Automater. W razie nieprawidłowości skontaktuj się z BOK DJI ARS.

3. Kod należy aktywować pod adresem: https://support.dji.com/care/active

4. W trakcie procesu aktywacji należy podać numer ubezpieczenia (kod otrzymany w wiadomości e-mail), numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie) oraz dane ubezpieczającego (imię i nazwisko, adres e-mail).

5. Ubezpieczenie zostanie aktywowane i automatycznie przypisane do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową. Twój dron jest już bezpieczny!

Istnieje również możliwość przypisania ubezpieczenia do produktu po upłynięciu 48 godzin od jego aktywacji. W tym celu należy przesłać film weryfikacyjny, prezentujący stan urządzenia producentowi. Szczegółowe informacje oraz przykładowy materiał wideo dostępne są pod adresem: https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload

3 wymiany sprzętu - używaj DJI Pocket 2 bez obaw

Dla gimbali z serii DJI Pocket 2 koszt pierwszej wymiany w ramach DJI Care Refresh 2 lata wynosi 139 PLN.
Koszt drugiej wymiany to 165 PLN, a koszt trzeciej wymiany 185 PLN.

Przypadki objęte ubezpieczeniem

Wykupując DJI Care Refresh ubezpieczasz swojego gimbala przed m.in. upadkiem, utopieniem, kolizją czy wypadkiem spowodowanym zakłóceniem sygnału pracy drona. Ubezpieczenie obejmuje również wypadki wywołane z winy operatora.

Błąd użytkownika

Zakłócenie sygnału

Kolizja

Utopienie

Upadek

Plan 2-letni DJI Care Refresh

DJI Care Refresh to kompleksowa, 24-miesięczna ochrona, która pozwala Ci korzystać z Twojego urządzenia bez obaw o jego ewentualne uszkodzenie. Możesz uruchomić tę usługę do 30 dni od aktywacji (pierwszego uruchomienia) urządzenia. W ramach ubezpieczenia zyskujesz możliwość aż 3-krotnej wymiany zepsutego sprzętu za niewielką opłatą, a także priorytetowe wsparcie i przywileje VIP podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI. Wykup DJI Care Refresh jeszcze dziś i korzystaj ze swojego gimbala ze spokojną głową!

Gdy zdarzy się wypadek

1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła gimbala do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.

2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.

3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i dostaje inny egzemplarz bądź nowe części zamienne tzn. gimbala, kamerę, śmigła.

4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.

Wypadek

Zgłoszenie

Wysyłka

Opłata wymiany

Darmowa dostawa

3 wymiany sprzętu - używaj bez obaw

Decydując się na zakup 2-letniego ubezpieczenia DJI Care Refresh, już nie musisz się obawiać zniszczenia swojego gimbala np. w wyniku jego kontaktu z wodą lub uderzenia. Ubezpieczenie oferuje aż 3 wymiany uszkodzonego sprzętu na nowy (lub równoważny nowemu pod względem stanu technicznego i wyglądu) za niewielką opłatą (139 zł za pierwszym razem, 165 zł za drugim i 185 zł za trzecim). Zapomnij o konieczności zakupu kolejnego urządzenia lub długim oczekiwaniu na drogą i mało opłacalną wymianę - z DJI Care Refresh oszczędzisz i pieniądze, i czas!

Możesz poczuć się jak VIP

Kupując ubezpieczenie DJI Care Refresh, zyskujesz też priorytetowe traktowanie. Dzięki temu czas oczekiwania na wymianę Twojego sprzętu zostanie maksymalnie skrócony. To nie wszystko! Kontaktując się z pomocą techniczną DJI, możesz cieszyć się przywilejami VIP. To oznacza, że odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące Twojego gimbala zyskasz w mgnieniu oka - wystarczy jeden telefon!

Błyskawiczna wymiana - darmowa wysyłka

Procedura postępowania w razie wypadku jest banalnie prosta. Wystarczy, że zgłosisz awarię i wyślesz uszkodzony sprzęt do serwisu gwarancyjnego DJI - nie zapomnij o adnotacji, że korzystasz z DJI Care Refresh. Po otrzymaniu wyceny naprawy, możesz wybrać, czy się na nią decydujesz, czy wolisz skorzystać z wymiany w ramach ubezpieczenia. Kiedy wybierzesz drugą opcję, musisz tylko uiścić odpowiednią opłatę - wymienione urządzenie otrzymasz priorytetowo, a jeśli znajdujesz się w tym samym regionie, w którym została zakupiona usługa DJI Care Refresh, wysyłkę opłaci producent!

DJI Care Refresh nie obejmuje:

1) Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów.

2) Kradzieży lub porzucenia produktu.

3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.

4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.

5) Rozmyślnej utraty drona.

6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.

7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.

8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.

9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.

10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.

11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.

1 W celu przypisania ubezpieczenia do produktu po upłynięciu 48 godzin od jego aktywacji, należy przygotować materiał wideo ukazujący sprawność produktu. Pełne informację dostępne są w naszym artykule opisującym procedurę aktywacji DJI Care Refresh (po 48 godzinach od aktywacji drona).

DODAJ OPINIĘ O PRODUKCIE

Podziel się swoją opinią z innymi kupującymi. Zaloguj się lub zarejestruj