DJI Phantom 4 Pro/Adv – Seria Cinema

Seria Cinema™ PolarPro, wykorzystująca najwyższej jakości szkło oraz powłoki, przeznaczona jest dla operatorów, którzy oczekują najlepszych rozwiązań. Każdy filtr jest precyzyjnie wykonany w konstrukcji PolarPro AirFrame™, która zapewnia płynną pracę gimbala.

Zestaw filtrów Cinema Series Shutter Collection, dedykowany do Phantom 4 Pro objęty jest dożywotnią gwarancją, która zapewnia niezawodność filtrów.

Szkło Cinema Series™: Kolekcja filtrów PolarPro wykorzystuje szkło najwyższej jakości dla operatorów, którzy wymagają najlepszych rozwiązań. Szkło Cinema Series ma wysoką przepuszczalność światła i niski współczynnik załamania światła.

Konstrukcja AirFrame™: Filtry PolarPro zostały zaprojektowane specjalnie do filmowania z powietrza.Dzięki aluminiowemu obramowaniu, filtr jest lekki, a jego regulacja jest płynna.

Poniższe wskazówki stanowią dobry punkt wyjścia, aby zorientować się, kiedy używać konkretnego filtra podczas wykonywania ujęć swoim Phantom 4 lub Inspire 1.Te konfiguracje mają na celu zredukowanie czasu otwarcia migawki do 1/60s, aby zapewnić kinowy efekt. Popularnym sposobem kręcenia filmów z powietrza jest podwojenie liczby klatek w stosunku do czasu otwarcia migawki. Więc jeśli nagrywasz w 1080/60, będziesz musiał ustawić czas otwarcia migawki na 1/120s. Jeśli nagrywasz film w jakości 4K przy 30 lub 24 klatkach na sekundę, czas otwarcia migawki musi wynosić 1/60s. 

Vivid Shutter 6-Pack Limited
ND4
ND4-PL
ND8-PL
ND16-PL
ND8
ND16
ND32
ND32-PL
ND64
ND64-PL
Filtry F-Stop Kiedy używać?
Polaryzacyjne 1.6 W każdych warunkach, aby zredukować odbłyski, gdy nie ma problemu z regulacją prędkości otwarcia migawki..
ND4 2 Zmierzch lub świt, gdy kamera używa czasu naświetlania 1/250 s.
ND8 3 Zachmurzone niebo, gdy kamera używa czasu naświetlania 1/500 s.
ND16 4 Częściowo zachmurzone niebo, gdy kamera używa czasu naświetlania 1/1000 s.
ND32 5 Słoneczne dni lub bardzo jasne warunki oświetleniowe, podczas wykonywania ujęć w 1/1250s
ND64 6 Ekstremalnie jasne warunki oświetleniowe, np. śnieg w południe, woda czy zdjęcia na pustyni.
ND8/PL 3 Pochmurne dni, gdy potrzebny jest filtr polaryzacyjny.
ND16/PL 4 Częściowo słoneczne dni, gdy potrzebny jest filtr polaryzacyjny.
ND32/PL 5 Ekstremalnie jasne, słoneczne warunki, gdy potrzebny jest filtr polaryzacyjny.
pixel