DJI Phantom 4 Pro/Adv – Seria Cinema
Seria Cinema™ PolarPro, wykorzystująca najwyższej jakości szkło oraz powłoki, przeznaczona jest dla operatorów, którzy oczekują najlepszych rozwiązań. Każdy filtr jest precyzyjnie wykonany w konstrukcji PolarPro AirFrame™, która zapewnia płynną pracę gimbala.
Zestaw filtrów Cinema Series Shutter Collection, dedykowany do Phantom 4 Pro objęty jest dożywotnią gwarancją, która zapewnia niezawodność filtrów.
Szkło Cinema Series™: Kolekcja filtrów PolarPro wykorzystuje szkło najwyższej jakości dla operatorów, którzy wymagają najlepszych rozwiązań. Szkło Cinema Series ma wysoką przepuszczalność światła i niski współczynnik załamania światła.
Konstrukcja AirFrame™: Filtry PolarPro zostały zaprojektowane specjalnie do filmowania z powietrza.Dzięki aluminiowemu obramowaniu, filtr jest lekki, a jego regulacja jest płynna.
Poniższe wskazówki stanowią dobry punkt wyjścia, aby zorientować się, kiedy używać konkretnego filtra podczas wykonywania ujęć swoim Phantom 4 lub Inspire 1.Te konfiguracje mają na celu zredukowanie czasu otwarcia migawki do 1/60s, aby zapewnić kinowy efekt. Popularnym sposobem kręcenia filmów z powietrza jest podwojenie liczby klatek w stosunku do czasu otwarcia migawki. Więc jeśli nagrywasz w 1080/60, będziesz musiał ustawić czas otwarcia migawki na 1/120s. Jeśli nagrywasz film w jakości 4K przy 30 lub 24 klatkach na sekundę, czas otwarcia migawki musi wynosić 1/60s.
Vivid | Shutter | 6-Pack | Limited | |
---|---|---|---|---|
ND4 | ||||
ND4-PL | ||||
ND8-PL | ||||
ND16-PL | ||||
ND8 | ||||
ND16 | ||||
ND32 | ||||
ND32-PL | ||||
ND64 | ||||
ND64-PL |
Filtry | F-Stop | Kiedy używać? |
---|---|---|
Polaryzacyjne | 1.6 | W każdych warunkach, aby zredukować odbłyski, gdy nie ma problemu z regulacją prędkości otwarcia migawki.. |
ND4 | 2 | Zmierzch lub świt, gdy kamera używa czasu naświetlania 1/250 s. |
ND8 | 3 | Zachmurzone niebo, gdy kamera używa czasu naświetlania 1/500 s. |
ND16 | 4 | Częściowo zachmurzone niebo, gdy kamera używa czasu naświetlania 1/1000 s. |
ND32 | 5 | Słoneczne dni lub bardzo jasne warunki oświetleniowe, podczas wykonywania ujęć w 1/1250s |
ND64 | 6 | Ekstremalnie jasne warunki oświetleniowe, np. śnieg w południe, woda czy zdjęcia na pustyni. |
ND8/PL | 3 | Pochmurne dni, gdy potrzebny jest filtr polaryzacyjny. |
ND16/PL | 4 | Częściowo słoneczne dni, gdy potrzebny jest filtr polaryzacyjny. |
ND32/PL | 5 | Ekstremalnie jasne, słoneczne warunki, gdy potrzebny jest filtr polaryzacyjny. |