Serwis

Jeśli dokonałeś zakupu poprzez sklep internetowy lub w salonach DJI ARS i chcesz zgłosić reklamację produktu, możesz tego dokonać w kilku prostych krokach zaznaczonych poniżej. W przypadku problemu z rejestracją konta prosimy o kontakt bezpośrednio na adres mailowy serwis@innpro.pl

Gwarancja i serwis

Zgłoszenia reklamacyjne dodawane są przez dedykowaną zewnętrzną platformę serwisową serwis.innpro.pl. Całość komunikacji odbywa się w formie elektronicznej.

Etapy obsługi zgłoszenia

  1. rejestracja konta / logowanie - serwis.innpro.pl/login
  2. dodanie zgłoszenia / automatyczne nadanie numeru RMA
  3. oznaczenie zgłoszenie nadanym numerem RMA / wydrukowanie protokołu przekazania z panelu serwisowego
  4. dostarczenie produktów we własnym zakresie na adres: Serwis INNPRO ul.Rudzka 65C 44-200 Rybnik
  5. monitorowanie procesu obsługi zgłoszenia - serwis.innpro.pl/login

W przypadku napraw płatnych np. w sytuacji uszkodzenia drona lub innych produktów DJI, również możesz skorzystać z naszego serwisu. Wystarczy utworzyć zgłoszenie serwisowe i wysłać je do nas. Możliwe jest również utworzenie zgłoszenia w jednym z naszych sklepów stacjonarnych.

Naprawa płatna

Zgłoszenia reklamacyjne dodawane są przez dedykowaną zewnętrzną platformę serwisową serwis.innpro.pl. Całość komunikacji odbywa się w formie elektronicznej.

Etapy obsługi zgłoszenia

  1. rejestracja konta / logowanie - serwis.innpro.pl/login
  2. dodanie zgłoszenia / automatyczne nadanie numeru RMA
  3. oznaczenie zgłoszenie nadanym numerem RMA / wydrukowanie protokołu przekazania z panelu serwisowego
  4. dostarczenie produktów we własnym zakresie na adres: Serwis INNPRO ul.Rudzka 65C 44-200 Rybnik
  5. monitorowanie procesu obsługi zgłoszenia - serwis.innpro.pl/login

Zgłoszenia stacjonarne

Zgłoszenia online

INNPRO - Serwis
ul. Rudzka 65c, 44-200 Rybnik
Poniedziałek - piątek, 8:00 - 16:00 Skontaktuj się z serwisem
pixel