Serwis i Gwarancja

zdjęcie serwisowe

Serwis i gwarancja

Jeśli dokonałeś zakupu poprzez sklep internetowy lub w salonach DJI ARS i chcesz zgłosić reklamację produktu, możesz tego dokonać w kilku prostych krokach zaznaczonych poniżej. W przypadku problemu z rejestracją konta prosimy o kontakt bezpośrednio na adres mailowy serwis@innpro.pl

  1. Rejestracja konta

    Zarejestruj własne konto na stronie Serwisu wybierając typ konta z posiadanym dokumentem zakupu oraz podając wszystkie potrzebne dane osobowe

    Przejdź do strony serwisu
  2. Utwórz zgłoszenie

    Utwórz zgłoszenie naprawy urządzenia podając numer dokumentu zakupu. Następnie wybierz z listy produkt pochodzący z załączonego dokumentu, który chcesz zareklamować.

  3. Odeślij produkt

    Odeślij produkt na adres serwisu, lub dostarcz go do salonu DJI ARS. Do przesyłki dołącz indywidualny numer RMA.

    INNPRO
    ul.Rudzka 65c
    44-200 Rybnik
pixel