Zaktualizowaliśmy naszą Politykę Prywatności, aby lepiej wyjaśnić, jak chronimy Twoje dane. Zapoznaj się z nową wersją.

Oświadczenie gwarancyjne - gwarancja trwałości

Poniższe oświadczenie gwarancyjne składane jest wyłącznie względem Klienta będącego konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w ust. 9.4 Regulaminu sklepu dji-ars.pl.

7.1. Dla Towarów marki DJI gwarantem jest SZ DJI BaiWang Technology Co, z siedzibą w Lobby of T2, No. 53 Xianyuan Road, Xili Community, Xili Street, Shenzhen, Chińska Republika Ludowa, zwany dalej „Gwarantem”.

Poniższe oświadczenie gwarancyjne jest ważne na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i dotyczy Towarów zakupionych na jej terenie. Oświadczenie gwarancyjne lub karta gwarancyjna dostarczana jest Klientowi bezpośrednio wraz z Towarem (lub jako załącznik do wiadomości potwierdzającej zakup Towaru w razie sprzedaży na odległość). Sprzedający jest wyznaczonym przez Gwaranta pośrednikiem tylko do przekazywania zgłoszeń gwarancyjnych od osób uprawnionych na terenie Polski do wyznaczonych przez Gwaranta autoryzowanych serwisów naprawczych.

7.2. Gwarancja nie obejmuje: akcesoriów dodatkowych oraz wymiennych, takich które są lub mogą być narażone na stałe lub zmienne obciążenia, takie jak śmigła, statywy, uchwyty mocujące, przyssawki, filtry, suwaki, tarcze, powłoki lakiernicze, elementy gumowe, koła zębate, łożyska, paski,, pierścienie, cylindry, tłoki, panewki, szczotki silników, przewody zasilające lub przesyłowe w przypadku uszkodzenia izolacji lub wtyku, elementy toczne lub ruchome; gwarancja nie obejmuje zagnieceń opakowań, wyblaknięć opakowań lub odbarwień, zarysowania, czy wytarcia napisów.

7.3. Uprawnionym z Gwarancji jest Klient będący pierwszym nabywcą Towaru. Uprawnienia z Gwarancji nie przechodzą na kolejnych nabywców Towaru.

7.4. Warunkiem przyjęcia i rozpatrzenia zgłoszenia gwarancyjnego przez Gwaranta jest udostępnienie Towaru serwisowi Gwaranta za pośrednictwem Sprzedającego, wraz z opisem stwierdzonych przez Klienta usterek, zgodnie z poniższymi ustępami, a także przedłożenie dokumentacji potwierdzającej zakup u Sprzedającego. Klient proszony jest także o wskazanie widocznego i czytelnego numeru seryjnego Towaru, jeżeli taki występuje.

7.5. Okres gwarancji:

  • Okres gwarancji Towaru wynosi 24 miesiące; powyższe nie dotyczy akumulatorów wbudowanych w urządzenie lub dołączonych do zestawu.
  • Okres gwarancji na akumulator jest niezależny od okresu gwarancji na inny Towar i wynosi 12 miesięcy.
  • Okres trwania gwarancji liczony jest od dnia zakupu Towaru u Sprzedawcy (data wynikająca z dokumentu sprzedaży Towaru) lub od daty aktywacji urządzenia przez pierwszego nabywcę, w zależności od tego, co nastąpiło pierwsze — chyba że specyfikacja szczegółowa udostępniona na karcie Towaru lub przez producenta w instrukcji obsługi wskazuje inny moment początkowy okresu gwarancji.

7.6. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym Towarze. Gwarancją nie są w szczególności objęte uszkodzenia, które powstały wskutek użytkowania Towaru lub z innych przyczyn następczych, takie jak:

  • mechaniczne wszelkiego rodzaju, w tym powstałe wskutek przeciążenia lub przegrzania,
  • powstałe na skutek montażu lub używania Towaru niezgodnie z instrukcją obsługi,
  • powstałe na skutek transportu lub użytkowania Towaru w warunkach niezgodnych ze specyfikacją,
  • powstałe wskutek niewłaściwego przechowywania lub nieodpowiedniej konserwacji Towaru,
  • powstałe wskutek całkowitego wyczerpania zasobów smaru lub oleju w Towarze,
  • powstałe wskutek silnego zanieczyszczenia wewnątrz lub na zewnętrz Towaru,
  • spowodowane przez użycie akcesoriów niezgodnych z zaleceniami producenta lub dystrybutora Towaru,
  • powstałe na skutek zdarzeń losowych, jak pożar, zalanie, przepięcia elektryczne, wyładowania elektrycznie, itd.,
  • powstałe na skutek działań wojennych, zamieszek, aktów terroru lub wandalizmu,
  • uszkodzeń spowodowanych nieautoryzowanymi modyfikacjami obwodów i niedopasowaniem lub niewłaściwym użyciem akumulatora i ładowarki,
  • uszkodzeń spowodowanych przez problemy z niezawodnością lub kompatybilnością podczas korzystania z nieautoryzowanych części,
  • uszkodzeń spowodowanych działaniem urządzenia przy słabo naładowanym lub uszkodzonym akumulatorze,
  • utraty lub uszkodzenia danych przez Towar,
  • wszystkich programów, dostarczonych wraz z Towarem lub zainstalowanych później,
  • awarii lub uszkodzeń spowodowanych przez produkty stron trzecich, w tym te, które producent Towaru może dostarczyć lub zintegrować z Towarem na żądanie użytkownika,
  • uszkodzeń wynikających z pomocy technicznej innej niż autoryzowana przez producenta Towaru,
  • produktów lub części ze zmienioną etykietą identyfikacyjną lub, z których usunięto etykietę identyfikacyjną,
  • niewykonania czynności wymienionych w instrukcji obsługi, przeznaczonych do wykonania przez użytkownika,
  • w przypadku dokonania przez podmiot inny niż Gwarant lub zatwierdzony przez Gwaranta, jakichkolwiek napraw, przeróbek, modyfikacji, demontażu w całości lub części lub zmian konstrukcyjnych Towaru. Stwierdzenie zagnieceń na wielowypustach elementów mocujących części rzeczy bądź uszkodzenia plomb, etykiet lub innych zabezpieczeń, uniemożliwienie odczytania zawartych na nich informacji może być potraktowane jak ingerencja podmiotu nieuprawnionego,
  • uszkodzeń spowodowanych nieprawidłową instalacją, nieprawidłowym użytkowaniem lub działaniem niezgodnym z oficjalnymi instrukcjami użytkowania,

W PRZYPADKU DRONÓW DODATKOWO:

  • uszkodzeń spowodowanych lotami, w których nie zastosowano się do zaleceń w instrukcji użytkowania Towaru,
  • uszkodzeń spowodowanych użytkowaniem Towaru w złej pogodzie (np. przy silnych wiatrach, deszczu lub burzach piaskowych itp.),
  • uszkodzeń spowodowanych użytkowaniem Towaru w środowisku, w którym występują zakłócenia elektromagnetyczne (tj. na obszarach wydobywczych lub w pobliżu wież transmisji radiowej, przewodów wysokiego napięcia, stacji energetycznych itp.),
  • uszkodzeń spowodowanych użytkowaniem Towaru w środowisku, w którym występują zakłócenia z innych urządzeń bezprzewodowych (tj. aparatur, bezprzewodowego sygnału wideo, sygnału Wi-Fi itp.),
  • uszkodzeń spowodowanych użytkowaniem Towaru przy masie większej niż bezpieczna masa startowa, którą określono w instrukcji użytkowania,
  • uszkodzeń spowodowanych przez wymuszony lot, gdy elementy są zużyte lub uszkodzone.

7.7. Uprawniony z gwarancji Klient zobowiązany jest zgłosić Sprzedającemu fakt ujawnienia wady w Towarze niezwłocznie po jej wykryciu, na następujące dane kontaktowe Sprzedającego:

(DJI ARS)
INNPRO Robert Błędowski sp. z o.o.
ul. Rudzka 65c
44-200 Rybnik, Polska

NIP: 6423234719
NIP UE: PL6423234719
KRS: 0000944160

Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe podczas świadomego używania rzeczy wadliwej.

7.8. Zgłoszenie wady powinno zawierać:

  • dane imienne i adresowe kupującego, adres e-mail i numer telefonu;
  • wskazanie, na czym polega wadliwość Towaru;
  • wskazanie kiedy, przez kogo i w jakich okolicznościach wada Towaru została stwierdzona;
  • precyzyjne wyliczenie przekazywanych wraz ze zgłoszeniem elementów Towaru (np. „akumulator, śmigła, kontroler”, nie należy używać ogólnych określeń typu komplet, kompletny zestaw, zestaw, śmigła, kable, osłony, instrukcje, zabezpieczenia, itp);
  • określenie typu oczekiwanej naprawy: gwarancyjna, z tytułu niezgodności z umową lub pozagwarancyjna płatna.

7.9. Gwarant zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych informacji, o ile uzna to za konieczne do prawidłowego rozpatrzenia zgłoszenia. Klient udostępnia Sprzedającemu Towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedający odbiera od Klienta Towar na koszt Gwaranta. Klient może też, według swojego wyboru, dostarczyć Towar Sprzedającemu we własnym zakresie po uprzednim dokonaniu zgłoszenia roszczenia.

Jeżeli Towar został zamontowany przed ujawnieniem się wady, Sprzedający demontuje Towar oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na koszt Gwaranta.

7.10. Towar przekazywany do Sprzedającemu powinien być dostarczony czysty i zabezpieczony przed uszkodzeniem w czasie transportu (najlepiej, w miarę możliwości, w oryginalnym opakowaniu).

7.11. Sprzedający zapewnia poinformowanie uprawnionego w przeciągu 14 dni od przyjęcia zgłoszenia o wyniku rozpoznania i zasadności zgłoszenia. W przypadku potwierdzenia wady, Gwarant zapewnia bezpłatne usunięcie wady objętej gwarancją w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany o wadzie Towaru, a w każdym razie nie później niż w terminie 60 dni od daty odbioru wadliwego Towaru od Klienta, i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, uwzględniając specyfikę Towaru oraz cel, w jakim Klient go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Gwarant.

7.12. Jeżeli Towar jest wadliwy, Klient może żądać jego naprawy lub wymiany. Gwarant może dokonać wymiany, gdy Klient żąda naprawy, lub Gwarant może dokonać naprawy, gdy Klient żąda wymiany, jeżeli usunięcie wady w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Gwaranta. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Gwaranta, może on odmówić usunięcia wady. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Gwaranta uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie wadliwości Towaru, wartość Towaru niewadliwego oraz nadmierne niedogodności dla Klienta powstałe wskutek zmiany sposobu usunięcia wad.

7.13. W przypadku wymiany Towaru lub uszkodzonych części Towaru na nowe, przechodzą one na własność uprawnionego z gwarancji, w zamian za elementy wadliwe, które przechodzą na własność Gwaranta. Gwarant nie zwraca uszkodzonych części Towaru w przypadku ich wymiany. Klient nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z Towaru, który następnie został wymieniony.

7.14. Odbiór naprawionego lub wymienionego Towaru następuje za pośrednictwem Sprzedającego.

ALTERNATYWNA GWARANCJA DJI DOA NA PRODUKTY MARKI DJI

7.15. W odniesieniu do Towaru będącego produktem marki DJI, niezależnie od uprawnień i obowiązków wskazanych w ustępach poprzedzających, Klient ma prawo skorzystać z poniższych warunków gwarancji:

Jeśli Towar ujawni wady niezwłocznie po zakupie i zostaną one zgłoszone Sprzedającemu w ciągu siedmiu dni od daty zakupu oraz zostaną one potwierdzone przez Sprzedającego, Gwarant (wskazany w ust. 7.1. powyżej) dołoży wszelkich starań, aby Towar został wymieniony na nowy, wolny od wad w czasie 14 dni roboczych od dnia dostarczenia Towaru przez Klienta w ramach gwarancji DJI DOA (z angielskiego dead on arrival, tzn. produkt nie działa od dnia zakupu), chyba że Klient wskaże naprawę Towaru jako preferowany sposób usunięcia wady. Postanowienia ust. 7.12. powyżej stosuje się odpowiednio.

7.16. Usługa gwarancji DJI DOA nie zostanie zrealizowana jeśli:

  • wadliwość Towaru została zgłoszona Sprzedającemu po ponad siedmiu dniach kalendarzowych od jego zakupu,
  • uprawniony z Gwarancji nie wykazał faktu jego zakupu bezpośrednio od Sprzedającego,
  • Towar dostarczany przez Klienta w celu wymiany nie obejmuje wszystkich oryginalnych części lub zawiera części uszkodzone z winy użytkownika,
  • po zbadaniu Towaru, wykonaniu odpowiednich czynności sprawdzających przez Gwaranta, zgłoszona wada nie zostanie potwierdzona,
  • ujawnią się błędy lub uszkodzenie Towaru spowodowane przez nieautoryzowane użycie lub modyfikację Towaru, takich jak ekspozycja na wilgoć, wprowadzanie ciał obcych (wody, oleju, piasku, itd.) lub niewłaściwego montażu lub eksploatacji,
  • zostanie stwierdzone, że etykiety Towaru, numery seryjne, znaki wodne itp. zostały podrobione, przerobione itp.,
  • usterka jest spowodowana przez niekontrolowane czynniki zewnętrzne, w tym pożary, powodzie, silne wiatry lub uderzenia pioruna.

7.17. W przypadku braku zgodności rzeczy sprzedanej z umową Klientowi z mocy prawa przysługują środki ochrony prawnej ze strony i na koszt Sprzedającego; gwarancja nie ma wpływu na te środki ochrony prawnej.

pixel