SERWIS GWARANCYJNY
ZAREJESTRUJ
ZGŁOSZENIE
ONLINE
Aby zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny TUTAJ.
1
OTRZYMAJ
INDYWIDUALNY
NUMER NAPRAWY
RMA
W ciągu jednego dnia roboczego przesłany zostanie indywidualny numer RMA.
2
ODEŚLIJ
PRODUKT
Odeślij produkt na adres serwisu:
ul. Rudzka 65c
44-200 Rybnik
lub dostarcz go do salonu DJI ARS.
Do przesyłki dołącz indywidualny numer zgłoszenia RMA.
3
WERYFIKACJA
USTERKI
Nasi technicy zdiagnozują wstępnie urządzenie pod kątem opisanego problemu w celu przyśpieszenia realizacji zgłoszenia. Następnie reklamowany produkt przesłany zostanie do serwisu gwarancyjnego DJI.
4
NAPRAWA
Jeżeli zgłoszenie reklamacyjne zostanie uznane za zasadne, urządzenie zostanie naprawione lub wymienione na nowe, w serwisie producenta, w ramach gwarancji. Jeżeli zgłoszenie reklamacyjne zostanie odrzucone, obsługa naszego serwisu prześle propozycję naprawy płatnej otrzymaną z serwisu gwarancyjnego producenta.
5
ZAKOŃCZENIE
REKLAMACJI
Po naprawie urządzenia, serwis producenta odsyła zrealizowaną naprawę do serwisu DJI ARS, a następnie reklamowany produkt zostanie bezzwłocznie odesłany na podany w formularzu adres. Status reklamacji można sprawdzic kontaktując się z działem serwisu podając indywidualny numer RMA.
6
SERWIS POGWARANCYJNY
ZAREJESTRUJ
ZGŁOSZENIE
ONLINE
Aby zarejestrować zgłoszenie serwisowe należy wypełnić formularz serwisowy dostępny TUTAJ.
1
OTRZYMAJ
INDYWIDUALNY
NUMER NAPRAWY
RMA
W ciągu jednego dnia roboczego przesłany zostanie indywidualny numer RMA.
2
ODEŚLIJ
PRODUKT
Odeślij produkt na adres serwisu:
ul. Rudzka 65c
44-200 Rybnik
lub dostarcz go do salonu DJI ARS.
Do przesyłki dołącz indywidualny numer zgłoszenia RMA.
3
DARMOWA
DIAGNOZA
Nasi technicy zdiagnozują urządzenie pod kątem opisanego problemu. Następnie wysłany zostanie kosztorys naprawy. Koszt diagnozy urządzenia wraz z wyceną naprawy jest bezpłatny.
4
NAPRAWA
Po zaakceptowaniu kosztorysu, przesłana zostanie faktura proforma, po jej opłaceniu serwis przystąpi do naprawy urządzenia. Jeżeli kosztorys nie zostanie zaakceptowany, urządzenie zostanie odsyłane w stanie niezmienionym na podany w formularzu adres.
5
ZAKOŃCZENIE
REKLAMACJI
Po naprawie urządzenia, produkt zostanie bezzwłocznie odesłany na adres podany w formularzu.
6
WARUNKI I OKRES GWARANCJI
DJI SPARK
Gimbal i kamera | 24 miesięcy |
Moduł pozycjonowania wizyjnego (VPS) | |
Silniki i ESC (bez śmigieł) | |
Aparatura sterująca | |
Ładowarka | |
Płyta główna | |
Akumulatory do 200 cykli ładowania | 12 miesięcy |
Rama | Brak gwarancji |
Śmigła |
DJI Mavic 2 / DJI Mavic Pro
Gimbal i kamera | 24 miesięcy |
Moduł pozycjonowania wizyjnego (VPS) | |
Silniki i ESC (bez śmigieł) | |
Aparatura sterująca | |
Ładowarka | |
Płyta główna | |
Akumulatory (do 200 cykli ładowania) | 12 miesięcy |
Rama | Brak gwarancji |
Śmigła |
DJI Mavic Air
Gimbal i kamera | 24 miesięcy |
Moduł pozycjonowania wizyjnego (VPS) | |
Silniki i ESC (bez śmigieł) | |
Aparatura sterująca | |
Ładowarka | |
Płyta główna | |
Akumulatory (do 200 cykli ładowania) | 12 miesięcy |
Rama | Brak gwarancji |
Śmigła |
DJI Phantom 4
Gimbal i kamera | 24 miesięcy |
Moduł pozycjonowania wizyjnego (VPS) | |
Silniki i ESC (bez śmigieł) | |
Aparatura sterująca z wbudowanym ekranem | |
Aparatura sterująca (bez wbudowanego ekranu) | |
Ładowarka | |
Płyta główna | |
Akumulatory (do 200 cykli ładowania) | 12 miesięcy |
Rama | Brak gwarancji |
Śmigła |
DJI Phantom 3
Gimbal i kamera | 24 miesięcy |
Moduł pozycjonowania wizyjnego (VPS) | |
Silniki i ESC (bez śmigieł) | |
Aparatura sterująca | |
Ładowarka | |
Płyta główna | |
Akumulatory (do 200 cykli ładowania) | 12 miesięcy |
Rama | Brak gwarancji |
Śmigła |
DJI Inspire 1
Gimbal i kamera (wraz z Z3, X3, X5, X5R) | 24 miesięcy |
Hub ładowania | |
Cała jednostka (z wyjątkiem gimbala, kamery, akumulatora, oraz czas lotu mniejszy niż 200 godzin) | |
Aparatura sterująca | |
Akumulatory (do 200 cykli ładowania) | 12 miesięcy |
Płytki montażowe | Brak gwarancji |
Śmigła |
DJI Inspire 2
Ładowarka | 24 miesięcy |
Hub ładowania | |
Gimbal i kamera (wraz z X4S, X5S, X7) | |
Cała jednostka (z wyjątkiem gimbala, kamery, akumulatora, oraz czas lotu mniejszy niż 200 godzin) | |
CINESSD 480 GB do łącznego zapisu 150 TB | |
CINESSD 240 GB, 120 GB do łącznego zapisu 75 TB | |
Czytnik dysków CINESSD | |
Akumulatory (do 200 cykli ładowania) | 12 miesięcy |
Płytki montażowe | Brak gwarancji |
Śmigła |
DJI Osmo Pocket
Gimbal i kamera | 24 miesięcy |
Rączka | |
Akumulator | 12 miesięcy |
DJI Osmo / Osmo+ / Osmo Pro / Osmo Raw / Osmo Mobile
Gimbal i kamera | 24 miesięcy |
Rączka | |
Ładowarka | |
Akumulatory (do 400 cykli ładowania) | 12 miesięcy |
Kabel ładujący (Osmo Mobile) | Brak gwarancji |
DJI Osmo Mobile 2
Osmo Mobile 2 (Gimbal, rączka, akumulator) | 24 miesięcy |
Kabel ładujący | Brak gwarancji |
DJI Ronin-S
Gimbal | 24 miesięcy |
Statyw | |
Focus Wheel | |
Ładowarka | |
Silniki gimbala | 12 miesięcy |
Uchwyt |
DJI Matrice 600
Płyta główna | 24 miesięcy |
Aparatura sterująca | |
Zestaw do zwiększenia liczby kanałów aparatury | |
Silniki | |
Ładowarka | |
Hub ładowania | |
Akumulatory (do 200 cykli ładowania) | 12 miesięcy |
Rama | Brak gwarancji |
Śmigła |
DJI Smart Controller
DJI Smart Controller | 24 miesięcy |
Zasilacz USB |
INNE
Ryze Tech | Dron | 24 miesiące |
Akumulator | 12 miesięcy | |
Gamesir | 12 miesięcy | |
PGY | 12 miesięcy | |
Polarpro | dożywotnia | |
SanDisk | 24 miesiące | |
Samsung | 24 miesiące | |
Baseus | 12 miesięcy | |
Blitzwolf | 18 miesięcy | |
B&W | 24 miesiące |
DJI CARE
DJI Care Referesh to kompleksowe 12 miesięczne ubezpieczenie oferowane przez DJI na swoje nowe produkty, dzięki któremu nie musisz się martwić o bezpieczeństwo swojego drona podczas lotu. W przypadku kolizji za niewielką opłatą czeka na ciebie nowe urządzenie lub w stanie nie noszącym śladów użytkowania.

CZUJ SIĘ JAK VIP
Użytkownicy z ochroną DJI Care Refresh są traktowani priorytetowo, dzięki czemu czas oczekiwania na wymianę sprzętu zostaje zredukowany do minimum. Co więcej, użytkownicy posiadają przywileje VIP także podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI, więc wystarczy jeden telefon, aby szybko uzyskać odpowiedź na dowolne pytanie.
JAK TO DZIAŁA
Po zakupie karty DJI Care Refresh, użytkownik przechodzi na stronę DJI i aktywuje ubezpieczenie, podając numer karty i numer seryjny kamery, do której ochrona ma zostać przypisana. Zastrzeżeniem jest, że aktywacja musi nastąpić nie później niż w ciągu 48 godzin od aktywacji produktu.

WYPADEK
Użytkownik zgłasza usterkę drona lub kamery, po czym wysyła produkt do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.
ZGŁOSZENIE
Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na jej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie, czy przez DJI Care Refresh.
WYSYŁKA
DO DJI
Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę za pierwszą lub drugą wymianę i dostaje nowy produkt, lub bez śladów użytkowania.
WYMIANA
PRODUKTU
NA NOWY
Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.
DJI CARE REFRESH NIE OBEMUJE:
- Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów.
- Kradzieży lub porzucenia produktu.
- Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
- Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
- Rozmyślnej utraty drona.
- Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
- Bezpośrednich lub pośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
- Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
- Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
- Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
- Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.