SERWIS GWARANCYJNY
ZAREJESTRUJ
ZGŁOSZENIE
ONLINE
Aby zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny TUTAJ.
1
OTRZYMAJ
INDYWIDUALNY
NUMER NAPRAWY
RMA
W ciągu jednego dnia roboczego przesłany zostanie indywidualny numer RMA.
2
ODEŚLIJ
PRODUKT
Odeślij produkt na adres serwisu:
ul. Rudzka 65c
44-200 Rybnik
lub dostarcz go do salonu DJI ARS.
Do przesyłki dołącz indywidualny numer zgłoszenia RMA.
3
WERYFIKACJA
USTERKI
Firma INNPRO jako bezpośredni dystrybutor marki DJI, deleguje wszelkie zgłoszenia gwarancyjne do jednego z autoryzowanych centrum naprawczych marki DJI w Unii Europejskiej zlokalizowanych w Niemczech, Holandii lub na Węgrzech (w zależności od modelu urządzenia, kraj serwisu się różni).
4
NAPRAWA
Jeżeli zgłoszenie reklamacyjne zostanie uznane za zasadne, urządzenie zostanie naprawione lub wymienione na nowe, w autoryzowanym Serwisie Producenta, w ramach gwarancji. Jeżeli zgłoszenie reklamacyjne zostanie odrzucone, obsługa naszego serwisu prześle propozycję naprawy płatnej otrzymaną z Serwisu Gwarancyjnego Producenta.
5
ZAKOŃCZENIE
REKLAMACJI
Po naprawie urządzenia, serwis producenta odsyła zrealizowaną naprawę do serwisu INNPRO, a następnie reklamowany produkt zostanie bezzwłocznie odesłany na podany w formularzu adres. Status reklamacji można sprawdzić kontaktując się z działem serwisu podając indywidualny numer RMA.
6
Informacja o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym
Dystrybutor zapewnia klientom nieodpłatny odbiór kompletnego zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt sprzedawany.
Dostarczając klientom sprzęt przeznaczony dla gospodarstw domowych, Dystrybutor zapewnia nieodpłatny odbiór zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w miejscu dostawy tego sprzętu, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt sprzedawany.
Za niekompletny zużyty sprzęt uważa się sprzęt, który nie zawiera istotnych, z uwagi na przeznaczenie sprzętu, do jakiego został zaprojektowany, części składowych, podzespołów i materiałów eksploatacyjnych, stanowiących część sprzętu, z którego powstał zużyty sprzęt, w dniu wprowadzenia do obrotu tego sprzętu.
Dystrybutor prowadzący jednostkę handlu detalicznego o powierzchni sprzedaży wynoszącej co najmniej 400 m2 poświęconej sprzedaży sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych, jest zobowiązany do nieodpłatnego przyjęcia w tej jednostce lub w jej bezpośredniej bliskości zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych, którego żaden z zewnętrznych wymiarów nie przekracza 25 cm, bez konieczności zakupu nowego sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych.
Zwrotu zużytego sprzętu można dokonać także w punktach zbierania zużytego sprzętu. Listę tych punktów możesz znaleźć na stronie: elektroeko.pl
Najbliższy punkt odbioru zużytego sprzętu znajduje się:
Rybnik RSK ul. Jankowicka tel: 32 432 95 40
Poznań PSZOK ul. Półwiejska 42, tel: 618 596 050
Warszawa PSZOK ul. Zawodzie 1, tel: 22 185 52 51
Katowice MPGK ul. Obroki 136, tel: 32 358 76 00
Zużyty sprzęt elektroniczny oznakowany zgodnie z dyrektywą Unii Europejskiej, nie może być umieszczany łącznie z innymi odpadami komunalnymi. Podlega on selektywnej zbiórce i recyklingowi w wyznaczonych punktach. Zapewniając jego prawidłowe usuwanie, zapobiegasz potencjalnym, negatywnym konsekwencjom dla środowiska naturalnego i zdrowia ludzkiego. System zbierania zużytego sprzętu zgodny jest z lokalnie obowiązującymi przepisami ochrony środowiska dotyczącymi usuwania odpadów. Szczegółowe informacje na ten temat można uzyskać w urzędzie miejskim, zakładzie oczyszczania lub sklepie, w którym produkt został zakupiony.
SERWIS POGWARANCYJNY
ZAREJESTRUJ
ZGŁOSZENIE
ONLINE
Aby zarejestrować zgłoszenie serwisowe należy wypełnić formularz serwisowy dostępny TUTAJ.
1
OTRZYMAJ
INDYWIDUALNY
NUMER NAPRAWY
RMA
W ciągu jednego dnia roboczego przesłany zostanie indywidualny numer RMA.
2
ODEŚLIJ
PRODUKT
Odeślij produkt na adres serwisu:
ul. Rudzka 65c
44-200 Rybnik
lub dostarcz go do salonu DJI ARS.
Do przesyłki dołącz indywidualny numer zgłoszenia RMA.
3
WERYFIKACJA
USTERKI
Firma INNPRO jako bezpośredni dystrybutor marki DJI, deleguje wszelkie zgłoszenia gwarancyjne do jednego z autoryzowanych centrum naprawczych marki DJI w Unii Europejskiej zlokalizowanych w Niemczech, Holandii lub na Węgrzech (w zależności od modelu urządzenia, kraj serwisu się różni).
4
NAPRAWA
Po zaakceptowaniu kosztorysu przesłana zostanie faktura proforma, po jej opłaceniu serwis przystąpi do naprawy urządzenia. Jeżeli kosztorys nie zostanie zaakceptowany, urządzenie zostanie odsyłane w stanie niezmienionym na podany w formularzu adres.
5
ZAKOŃCZENIE
REKLAMACJI
Po naprawie urządzenia, serwis producenta odsyła zrealizowaną naprawę do serwisu INNPRO, a następnie reklamowany produkt zostanie bezzwłocznie odesłany na podany w formularzu adres. Status reklamacji można sprawdzić kontaktując się z działem serwisu podając indywidualny numer RMA.
6
Informacja o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym
Dystrybutor zapewnia klientom nieodpłatny odbiór kompletnego zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt sprzedawany.
Dostarczając klientom sprzęt przeznaczony dla gospodarstw domowych, Dystrybutor zapewnia nieodpłatny odbiór zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w miejscu dostawy tego sprzętu, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt sprzedawany.
Za niekompletny zużyty sprzęt uważa się sprzęt, który nie zawiera istotnych, z uwagi na przeznaczenie sprzętu, do jakiego został zaprojektowany, części składowych, podzespołów i materiałów eksploatacyjnych, stanowiących część sprzętu, z którego powstał zużyty sprzęt, w dniu wprowadzenia do obrotu tego sprzętu.
Dystrybutor prowadzący jednostkę handlu detalicznego o powierzchni sprzedaży wynoszącej co najmniej 400 m2 poświęconej sprzedaży sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych, jest zobowiązany do nieodpłatnego przyjęcia w tej jednostce lub w jej bezpośredniej bliskości zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych, którego żaden z zewnętrznych wymiarów nie przekracza 25 cm, bez konieczności zakupu nowego sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych.
Zwrotu zużytego sprzętu można dokonać także w punktach zbierania zużytego sprzętu. Listę tych punktów możesz znaleźć na stronie: elektroeko.pl
Najbliższy punkt odbioru zużytego sprzętu znajduje się:
Rybnik RSK ul. Jankowicka tel: 32 432 95 40
Poznań PSZOK ul. Półwiejska 42, tel: 618 596 050
Warszawa PSZOK ul. Zawodzie 1, tel: 22 185 52 51
Katowice MPGK ul. Obroki 136, tel: 32 358 76 00
Zużyty sprzęt elektroniczny oznakowany zgodnie z dyrektywą Unii Europejskiej, nie może być umieszczany łącznie z innymi odpadami komunalnymi. Podlega on selektywnej zbiórce i recyklingowi w wyznaczonych punktach. Zapewniając jego prawidłowe usuwanie, zapobiegasz potencjalnym, negatywnym konsekwencjom dla środowiska naturalnego i zdrowia ludzkiego. System zbierania zużytego sprzętu zgodny jest z lokalnie obowiązującymi przepisami ochrony środowiska dotyczącymi usuwania odpadów. Szczegółowe informacje na ten temat można uzyskać w urzędzie miejskim, zakładzie oczyszczania lub sklepie, w którym produkt został zakupiony.
WARUNKI I OKRES GWARANCJI
DJI MAVIC MINI / MINI 2
Aparatura | 24 miesięcy |
Ładowarka | |
MC | |
Gimbal i kamera | |
Moduł pozycjonowania wizyjnego (VPS) | |
Silniki i ESC (bez śmigieł) | |
Ładowarka 2w1 | |
Akumulatory do 200 cykli ładowania | 12 miesięcy |
Rama | Brak gwarancji |
Śmigła |
DJI Mavic 2
Gimbal i kamera | 24 miesięcy |
Moduł pozycjonowania wizyjnego (VPS) | |
Silniki i ESC (bez śmigieł) | |
Aparatura sterująca | |
Ładowarka | |
Płyta główna | |
Akumulatory (do 200 cykli ładowania) | 12 miesięcy |
Rama | Brak gwarancji |
Śmigła |
DJI Mavic 3 / DJI Mavic 3 Cine
Aparatura sterująca | 24 miesięcy |
Ładowarka | |
MC | |
Gimbal i kamera | |
Moduł pozycjonowania wizyjnego (VPS) | |
Silniki i ESC (bez śmigieł) | |
Ładowarka 2w1 | |
Akumulatory do 200 cykli ładowania | 12 miesięcy |
Rama | Brak gwarancji |
Śmigła |
DJI MAVIC AIR 2 / AIR 2S
Aparatura sterująca | 24 miesięcy |
Ładowarka | |
MC | |
Gimbal i kamera | |
Moduł pozycjonowania wizyjnego (VPS) | |
Silniki i ESC (bez śmigieł) | |
Ładowarka 2w1 | |
Akumulatory (do 200 cykli ładowania) | 12 miesięcy |
Rama | Brak gwarancji |
Śmigła |
DJI FPV
Główny kontroler | 24 miesięcy |
Gimbal i kamera | |
Moduł pozycjonowania wizyjnego (VPS) | |
Układ napędowy (bez śmigieł) | |
Aparatura | |
DJI Motion Controller | |
Ładowarka | |
Hub do ładowania akumulatorów | |
Akumulatory (do 200 cykli ładowania) | 12 miesięcy |
Rama | Brak gwarancji |
Śmigła |
DJI Phantom 4
Gimbal i kamera | 24 miesięcy |
Moduł pozycjonowania wizyjnego (VPS) | |
Silniki i ESC (bez śmigieł) | |
Aparatura sterująca z wbudowanym ekranem | |
Aparatura sterująca (bez wbudowanego ekranu) | |
Ładowarka | |
Płyta główna | |
Akumulatory (do 200 cykli ładowania) | 12 miesięcy |
Rama | Brak gwarancji |
Śmigła |
DJI Inspire 2
Ładowarka | 24 miesięcy |
Hub ładowania | |
Gimbal i kamera (wraz z X4S, X5S, X7) | |
Cała jednostka (z wyjątkiem gimbala, kamery, akumulatora, oraz czas lotu mniejszy niż 200 godzin) | |
CINESSD 480 GB do łącznego zapisu 150 TB | |
CINESSD 240 GB, 120 GB do łącznego zapisu 75 TB | |
Czytnik dysków CINESSD | |
Akumulatory (do 200 cykli ładowania) | 12 miesięcy |
Płytki montażowe | Brak gwarancji |
Śmigła |
DJI Osmo Pocket
Gimbal i kamera | 24 miesięcy |
Rączka | |
Akumulator | 12 miesięcy |
DJI Pocket 2
Gimbal i kamera | 24 miesiące |
Rączka | |
Bateria | |
Uchwyt DJI Pocket 2 Do-It-All | |
Bezprzewodowy nadajnik mikrofonu DJI | |
Etui ładujące DJI Pocket 2 | |
Wodoodporna obudowa DJI Pocket 2 | 6 miesięcy |
DJI Osmo Action
Kamera | 24 miesiące |
Bateria | 12 miesięcy |
DJI Action 2
Kamera DJI Action 2 | 24 miesięcy |
Moduł z ekranem dotykowym | |
Moduł z akumulatorem | |
Wysięgnik teleskopowy z pilotem zdalnego sterowania | |
Obudowa wodoodporna | 12 miesięcy |
Zawieszka magnetyczna na szyję | 6 miesięcy |
Uchwyt magnetyczny z przegubem kulowym | |
Mocowanie magnetyczne do kamer sportowych | |
Kabel zasilający | Brak gwarancji |
DJI Osmo Mobile 3
Gimbal (z wbudowanym akumulatorem) | 24 miesiące |
Etui | 6 miesięcy |
Statyw | |
Kabel USB-C | Brak gwarancji |
DJI OM4 / DJI OM4 SE
Gimbal (z wbudowanym akumulatorem) | 24 miesiące |
Klamra mocująca | |
Etui | 6 miesięcy |
Statyw | |
Magnetyczny pierścień | Brak gwarancji |
Akcesoria |
DJI OM 5
Gimbal (z wbudowanym akumulatorem) | 24 miesięcy |
Magetyczna klamra mocująca | |
Zacisk LED do telefonu DJI OM Fill Light | |
Etui | 6 miesięcy |
Statyw | |
Kabel zasilający (pasek na nadgarstek i inne) | Brak gwarancji |
DJI Ronin-S
Gimbal | 24 miesięcy |
Statyw | |
Focus Wheel | |
Ładowarka | |
Silniki gimbala | 12 miesięcy |
Uchwyt |
DJI Ronin-SC
Gimbal | 24 miesięcy |
Uchwyt | |
Statyw | |
Uchwyt na telefon Ronin S/SC | |
Focus Wheel | |
Ładowarka | |
Focus Motor | |
Bateria | 12 miesięcy |
DJI RSC2
Gimbal (z wbudowanym akumulatorem) | 24 miesięcy |
System transmisji RavenEye | |
Uchwyt na telefon DJI R | |
DJI Ronin Focus Motor | |
Przedłużony uchwyt / statyw |
DJI RS2
Gimbal | 24 miesięcy |
Uchwyt BG30 | |
Transmisja RavenEye | |
Uchwyt na telefon DJI R | |
DJI Ronin Focus Motor | |
Statyw | |
Podwójny uchwyt DJI R Twist Grip | |
DJI Ronin Tethered Control Handle | |
Zestaw przeciwwagi | |
Pionowe mocowanie kamery |
DJI Matrice 600
Płyta główna | 24 miesięcy |
Aparatura sterująca | |
Zestaw do zwiększenia liczby kanałów aparatury | |
Silniki | |
Ładowarka | |
Hub ładowania | |
Akumulatory (do 200 cykli ładowania) | 12 miesięcy |
Rama | Brak gwarancji |
Śmigła |
DJI Smart Controller
DJI Smart Controller | 24 miesięcy |
Zasilacz USB |
DJI FPV Goggles V2
Jednostka optyczna | 24 miesięcy |
Baterie do Gogli DJI | |
Akcesoria | Brak gwarancji |
DJI Robomaster S1
Pilot zdalnego sterowania | 24 miesięcy |
Bateria | |
Akcesoria | Brak gwarancji |
DJI CARE
DJI Care Referesh to kompleksowa 12 miesięczna/24 miesięczna ochrona oferowana przez DJI na swoje nowe produkty, dzięki której nie musisz się martwić o bezpieczeństwo swojego urządzenia podczas korzystania. W przypadku kolizji za niewielką opłatą czeka na ciebie nowe urządzenie lub w stanie nie noszącym śladów użytkowania.

CZUJ SIĘ JAK VIP
Użytkownicy z ochroną DJI Care Refresh są traktowani priorytetowo, dzięki czemu czas oczekiwania na wymianę sprzętu zostaje zredukowany do minimum. Co więcej, użytkownicy posiadają przywileje VIP także podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI, więc wystarczy jeden telefon, aby szybko uzyskać odpowiedź na dowolne pytanie.
JAK TO DZIAŁA
Po zakupie kodu DJI Care Refresh, użytkownik przechodzi na stronę DJI i aktywuje Pakiet Care Refresh, podając numer karty i numer seryjny urządzenia DJI, do którego ochrona ma zostać przypisana. Zastrzeżeniem jest, że aktywacja musi nastąpić nie później niż w ciągu 48 godzin od aktywacji produktu.

WYPADEK
Użytkownik zgłasza usterkę, po czym wysyła produkt do Firmy INNPRO, który jest wysyłany do Serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.
ZGŁOSZENIE
Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na jej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie, czy przez DJI Care Refresh.
OPŁACENIE
WYMIANY
Po wybraniu opcji DJI Care Refresh użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i dostaje nowy produkt, lub w stanie nie noszącym śladów użytkowania.
WYMIANA
PRODUKTU
NA NOWY
Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.
DJI CARE REFRESH NIE OBEMUJE:
- Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów.
- Kradzieży lub porzucenia produktu.
- Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
- Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
- Rozmyślnej utraty drona.
- Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
- Bezpośrednich lub pośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
- Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
- Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
- Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
- Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.