Serwis
Jeśli dokonałeś zakupu poprzez sklep internetowy lub w salonach DJI ARS i chcesz zgłosić reklamację produktu, możesz tego dokonać w kilku prostych krokach zaznaczonych poniżej. W przypadku problemu z rejestracją konta prosimy o kontakt bezpośrednio na adres mailowy serwis@innpro.pl
Gwarancja i serwis
Etapy obsługi zgłoszenia
- rejestracja konta / logowanie - serwis.innpro.pl/login
- dodanie zgłoszenia / automatyczne nadanie numeru RMA
- oznaczenie zgłoszenie nadanym numerem RMA / wydrukowanie protokołu przekazania z panelu serwisowego
- dostarczenie produktów we własnym zakresie na adres: Serwis INNPRO ul.Rudzka 65C 44-200 Rybnik
- monitorowanie procesu obsługi zgłoszenia - serwis.innpro.pl/login
W przypadku napraw płatnych np. w sytuacji uszkodzenia drona lub innych produktów DJI, również możesz skorzystać z naszego serwisu. Wystarczy utworzyć zgłoszenie serwisowe i wysłać je do nas. Możliwe jest również utworzenie zgłoszenia w jednym z naszych sklepów stacjonarnych.
Naprawa płatna
Etapy obsługi zgłoszenia
- rejestracja konta / logowanie - serwis.innpro.pl/login
- dodanie zgłoszenia / automatyczne nadanie numeru RMA
- oznaczenie zgłoszenie nadanym numerem RMA / wydrukowanie protokołu przekazania z panelu serwisowego
- dostarczenie produktów we własnym zakresie na adres: Serwis INNPRO ul.Rudzka 65C 44-200 Rybnik
- monitorowanie procesu obsługi zgłoszenia - serwis.innpro.pl/login
Zgłoszenia stacjonarne
Zgłoszenia online
INNPRO - Serwis ul. Rudzka 65c, 44-200 Rybnik Poniedziałek - piątek, 8:00 - 16:00 Skontaktuj się z serwisemInformacja o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym
- Dystrybutor zapewnia klientom nieodpłatny odbiór kompletnego zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt sprzedawany.
- Dostarczając klientom sprzęt przeznaczony dla gospodarstw domowych, Dystrybutor zapewnia nieodpłatny odbiór zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w miejscu dostawy tego sprzętu, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt sprzedawany.
- Za niekompletny zużyty sprzęt uważa się sprzęt, który nie zawiera
istotnych, z uwagi na przeznaczenie sprzętu,
do jakiego został zaprojektowany, części składowych, podzespołów i materiałów eksploatacyjnych, stanowiących
część sprzętu, z którego powstał zużyty sprzęt, w dniu wprowadzenia do obrotu tego sprzętu.
- Dystrybutor prowadzący jednostkę handlu detalicznego o powierzchni
sprzedaży wynoszącej co najmniej 400 m2
poświęconej sprzedaży sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych, jest zobowiązany do nieodpłatnego
przyjęcia w tej jednostce lub w jej bezpośredniej bliskości zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw
domowych, którego żaden z zewnętrznych wymiarów nie przekracza 25 cm, bez konieczności zakupu nowego sprzętu
przeznaczonego dla gospodarstw domowych.
- Zwrotu zużytego sprzętu można dokonać także w punktach zbierania
zużytego sprzętu. Listę tych punktów możesz
znaleźć na stronie: elektroeko.pl
- Najbliższy punkt odbioru zużytego sprzętu znajduje się:
Rybnik RSK ul. Jankowicka tel: 32 432 95 40
KGO Informacja o kosztach gospodarowania odpadami.
Jednostkowa cena sprzętu wymienionego w załączniku nr 6 do ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1688) zawiera w sobie koszty gospodarowania odpadami w rozumieniu i zgodnie z warunkami określonymi w art. 16 w/w ustawy. Zgodnie z art. 25 znowelizowanej Ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym z dnia 11 września 2015 roku jesteśmy zobowiązani jako sprzedawca udzielić naszym klientom informacji o wysokości kosztów gospodarowania odpadami – KGO, który wynosi w przypadku sprzętu elektrycznego średnio 0,79 zł za kg .