Zakupy na raty / leasing
Zakupy na raty / leasing
W DJI ARS umożliwiamy zakup dostępnych w ofercie produktów na raty – możesz to zrobić zarówno przez Internet, jak i stacjonarnie, w jednym z naszych salonów. Dostępna jest też opcja leasingu dla firm. Zapoznaj się z najważniejszymi informacjami i wybierz odpowiednie rozwiązanie dla siebie!
1. Wybierz towar i złóż zamówienie
Wybierz formę płatności Credit Agricole Raty (Credit Agricole) lub eRaty (Santander Bank), wypełnij i prześlij do Banku e-wniosek o kredyt.
2. Potwierdzenie umowy ratalnej
Credit Agricole
- Weryfikacja kodem SMS oraz przesłanie skanu dowodu osobistego podczas składania wniosku. Twoja umowa zostanie doręczona na podany adres mailowy.
Santander Bank
Wybierz produkty i złóż wniosek w salonie DJI ARS
Złóż wniosek w naszym salonie stacjonarnym. Potrzebujesz do tego dowód osobisty.*
Potwierdzenie umowy ratalnej
Credit Agricole
Po pozytywnej decyzji zweryfikuj swoją tożsamość telefonem (uzyskując kod SMS).
Santander Bank
Po pozytywnej decyzji podpisz umowę ratalną na miejscu
Wydanie zamówienia
Po finalizacji umowy następuje realizacja zamówienia.
Ustal warunki finansowania
Ustal warunki Twojego finansowania bezpośrednio z firmą leasingową (Leaselink).
Uzyskaj fakturę proforma
Fakturę proforma należy przekazać firmie leasingowej (Leaselink). Aby uzyskać taki dokument skontaktuj się z BOK DJI ARS.
Finalizacja zamówienia
Po realizacji płątności przez firmę leasingową (Leaselink) następuje realizacja zamówienia. Szczegóły dostępne są pod tym adresem.
Sprawdź jakie to proste
Wybierz produkt który Cię interesuje. Skompletuj zamówienie za minimum 300 zł
Wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
Przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego (o ile będzie to wymagane)
Potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS
Umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail, a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.
Najczęściej
zadawane pytania
1. Czy ponoszę jakiekolwiek koszta związane z zakupem w systemie rat 0%?
Nie, klient nie ponosi żadnych kosztów czy prowizji w przypadku skorzystania z takiej oferty. Oferta "Raty 0%" jest okresową ofertą promocyjną.
2. Czy mogę kredytować produkt na większą ilość rat niż ustaloną w ofercie rat 0%?
Tak, istnieje możliwość zawarcia umowy ratalnej aż do 50 rat. Zakupy można rozłożyć na raty korzystając z oferty banku Credit Agricole oraz Santander. Istnieje możliwość wykonania symulacji pod tym adresem, aby poznać ofertę i obliczyć wysokość Twojej raty.
3. W jaki sposób dokonać zakupu na raty?
Można dokonać zakupu na raty na 2 sposoby. Jeżeli zostanie wybrana opcja złożenia wniosku przez Internet, należy wybrać taką formę płatności podczas składania zamówienia. Istnieje również możliwość złożenia wniosku ratalnego w jednym z naszych salonów DJI ARS. Zachęcamy do kontaktu w celu uzyskania informacji o aktualnej ofercie ratalnej.
4. Czy istnieje możliwość wniesienia wkładu własnego podczas zakupu w systemie ratalnym?
Tak, istnieje taka możliwość. Wystarczy zaznaczyć taką opcję podczas składania wniosku ratalnego.
5. W jaki sposób zostanie ustalony termin płatności moich rat?
Credit Agricole:
System sam zdefiniuje oraz poda datę spłat kolejnej raty.
Santander Bank:
Wyznaczona data spłaty kolejnych raty zależy od dnia, w którym został złożony wniosek. W przypadku weryfikacji online termin płatności jest wyznaczany zgodnie z datą przesłanego wniosku lub z przesunięciem o jeden dzień. Jeżeli podpisanie następuje poprzez dostarczenie dokumentów przez kuriera, termin płatności zostaje ustalony jako dzień otrzymania dokumentów (lub z przesunięciem do 4 dni roboczych). Po otrzymaniu pozytywnej decyzji bank przekaże informację o dokładnej dacie płatności następnych rat.
6. W jaki sposób mogę spłacać raty?
Płatności zobowiązania można dokonywać za pośrednictwem przelewu bankowego lub przez wybraną placówkę pocztową. Alternatywnie można dokonać płatności raty w wybranej placówce banku, z którym została podpisana umowa ratalna.
7. Czy mogę wcześniej spłacić raty?
Tak, istnieje możliwość spłacenia pozostałego zobowiązania bez dodatkowych formalności czy kosztów.
8. Czy mogę zrezygnować z zakupu na raty? (w trybie online)
Tak, istnieje taka możliwość, jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane. W przeciwnym wypadku, jeżeli umowa ratalna została zawarta w trybie online, po pozytywnym rozpatrzeniu odstąpienia od umowy zawartej na odległość, będzie konieczność spłacenia zobowiązania we własnym zakresie po otrzymaniu zwrotu środków.
9. Z jakim bankiem zawierane są umowy ratalne?
Aktualnie oferujemy możliwość skorzystania z finansowania ratalnego banku Credit Agricole oraz banku Santander.
10. Ile trwa decyzja o przyznaniu rat?
Decyzja końcowa banku Credit Agricole trwa do 20 minut* w trybie stacjonarnym. W przypadku skorzystania z oferty Banku Santander wstępna decyzja w trybie stacjonarnym oraz w trybie online może być również w 20 minut od złożenia wniosku. System automatycznie sprawdzi zdolność wnioskującego. W sytuacji, kiedy będzie konieczność szerszej weryfikacji, bank może poprosić o dodatkowe dokumenty takie jak zaświadczenie o zarobkach. Zależy to od zdolności kredytowej oraz innych zewnętrznych czynników. Po wydaniu decyzji ws. złożonego wniosku bank Santander skontaktuje się niezwłocznie z informacją zwrotną.
11. Jakie dokumenty będą wymagane do złożenia wniosku ratalnego?
W trybie stacjonarnym najczęściej wymagany będzie tylko dowód osobisty. Jeżeli bank będzie musiał przeprowadzić rozszerzoną weryfikację, może być konieczne dostarczenie dodatkowych dokumentów do wybranej placówki bankowej.
W trybie internet w przypadku skorzystania z oferty banku Credit Agricole, wymagane będzie przesłanie skanu dowodu na etapie składania wniosku online. W przypadku skorzystania z oferty banku Santander, po przygotowaniu umowy kurier potwierdzi tożsamość przy doręczaniu umowy kredytowej.
12. Otrzymałem informację o uruchomieniu rat, kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane?
Realizacja zamówienia następuje w momencie otrzymania przez nasz system informacji zwrotnej o uruchomieniu złożonego wniosku ratalnego. Po otrzymaniu takiej informacji dalsza realizacja następuje zgodnie z zasadami opisanymi w podstronie "Zamówienia".
13. Mój wniosek został odrzucony, co mogę zrobić w tej sytuacji?
Powodów odrzucania wniosku ratalnego może być wiele. Warto skontaktować się bezpośrednio z bankiem w celu wyjaśnienia powodu odrzucenia.