Serwis

Gwarancja i serwis

Naprawa płatna

Jeśli dokonałeś zakupu poprzez sklep internetowy lub w salonach DJI ARS i chcesz zgłosić reklamację produktu, możesz tego dokonać w kilku prostych krokach zaznaczonych poniżej. W przypadku problemu z rejestracją konta prosimy o kontakt bezpośrednio na adres mailowy serwis@innpro.pl

Gwarancja i serwis

Zgłoszenia reklamacyjne dodawane są przez dedykowaną zewnętrzną platformę serwisową serwis.innpro.pl. Całość komunikacji odbywa się w formie elektronicznej.

Skontaktuj się z serwisem Instrukcja zgłaszania reklamacji

Etapy obsługi zgłoszenia

  1. rejestracja konta / logowanie - serwis.innpro.pl/login
  2. dodanie zgłoszenia / automatyczne nadanie numeru RMA
  3. oznaczenie zgłoszenie nadanym numerem RMA / wydrukowanie protokołu przekazania z panelu serwisowego
  4. dostarczenie produktów we własnym zakresie na adres: Serwis INNPRO ul.Rudzka 65C 44-200 Rybnik
  5. monitorowanie procesu obsługi zgłoszenia - serwis.innpro.pl

W przypadku napraw płatnych np. w sytuacji uszkodzenia drona lub innych produktów DJI, również możesz skorzystać z naszego serwisu. Wystarczy utworzyć zgłoszenie serwisowe i wysłać je do nas. Możliwe jest również utworzenie zgłoszenia w jednym z naszych sklepów stacjonarnych.

Naprawa płatna

Zgłoszenia reklamacyjne dodawane są przez dedykowaną zewnętrzną platformę serwisową serwis.innpro.pl. Całość komunikacji odbywa się w formie elektronicznej.

Skontaktuj się z serwisem Instrukcja zgłaszania reklamacji

Etapy obsługi zgłoszenia

  1. rejestracja konta / logowanie - serwis.innpro.pl/login
  2. dodanie zgłoszenia / automatyczne nadanie numeru RMA
  3. oznaczenie zgłoszenie nadanym numerem RMA / wydrukowanie protokołu przekazania z panelu serwisowego
  4. dostarczenie produktów we własnym zakresie na adres: Serwis INNPRO ul.Rudzka 65C 44-200 Rybnik
  5. monitorowanie procesu obsługi zgłoszenia - serwis.innpro.pl

Salony

ARS Online

Zgłoszenia stacjonarne

Budynek New City,
ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa

Pon. - Pt. 8:00 - 16:00
Sobota 10:00 - 18:00
Niedziela handlowa 10:00 - 18:00

Galeria Katowicka, Poziom 0,
ul. 3-go Maja 30, 40-097 Katowice

Pon. - Pt. 8:00 - 16:00
Sobota 10:00 - 18:00
Niedziela handlowa 10:00 - 18:00

Stary Browar, Atrium (Poziom 0),
ul. Półwiejska 42, 61-888 Poznań

Pon. - Pt. 8:00 - 16:00
Sobota 10:00 - 18:00
Niedziela handlowa 10:00 - 18:00

Zgłoszenia online

INNPRO - Serwis,
ul. Rudzka 65c, 44-200 Rybnik

Poniedziałek - piątek, 8:00 - 16:00

Skontaktuj się z serwisem

Informacja o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym

Dystrybutor zapewnia klientom nieodpłatny odbiór kompletnego zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt sprzedawany.
Dostarczając klientom sprzęt przeznaczony dla gospodarstw domowych, Dystrybutor zapewnia nieodpłatny odbiór zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w miejscu dostawy tego sprzętu, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt sprzedawany.
Za niekompletny zużyty sprzęt uważa się sprzęt, który nie zawiera istotnych, z uwagi na przeznaczenie sprzętu, do jakiego został zaprojektowany, części składowych, podzespołów i materiałów eksploatacyjnych, stanowiących część sprzętu, z którego powstał zużyty sprzęt, w dniu wprowadzenia do obrotu tego sprzętu.

Dystrybutor prowadzący jednostkę handlu detalicznego o powierzchni sprzedaży wynoszącej co najmniej 400 m2 poświęconej sprzedaży sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych, jest zobowiązany do nieodpłatnego przyjęcia w tej jednostce lub w jej bezpośredniej bliskości zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych, którego żaden z zewnętrznych wymiarów nie przekracza 25 cm, bez konieczności zakupu nowego sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych.

Zwrotu zużytego sprzętu można dokonać także w punktach zbierania zużytego sprzętu. Listę tych punktów możesz znaleźć na stronie: elektroeko.pl

Najbliższy punkt odbioru zużytego sprzętu znajduje się:
Rybnik RSK ul. Jankowicka tel: 32 432 95 40

Zużyty sprzęt elektroniczny oznakowany zgodnie z dyrektywą Unii Europejskiej, nie może być umieszczany łącznie z innymi odpadami komunalnymi. Podlega on selektywnej zbiórce i recyklingowi w wyznaczonych punktach. Zapewniając jego prawidłowe usuwanie, zapobiegasz potencjalnym, negatywnym konsekwencjom dla środowiska naturalnego i zdrowia ludzkiego. System zbierania zużytego sprzętu zgodny jest z lokalnie obowiązującymi przepisami ochrony środowiska dotyczącymi usuwania odpadów. Szczegółowe informacje na ten temat można uzyskać w urzędzie miejskim, zakładzie oczyszczania lub sklepie, w którym produkt został zakupiony.

KGO Informacja o kosztach gospodarowania odpadami.

Jednostkowa cena sprzętu wymienionego w załączniku nr 6 do ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1688) zawiera w sobie koszty gospodarowania odpadami w rozumieniu i zgodnie z warunkami określonymi w art. 16 w/w ustawy. Zgodnie z art. 25 znowelizowanej Ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym z dnia 11 września 2015 roku jesteśmy zobowiązani jako sprzedawca udzielić naszym klientom informacji o wysokości kosztów gospodarowania odpadami – KGO, który wynosi w przypadku sprzętu elektrycznego średnio 0,79 zł za kg .

pixel