DJI Care Refresh – jak nagrać film weryfikacyjny?

DJI Care Refresh to kompleksowa usługa serwisowa Twojego drona. Za niewielką dodatkową opłatą, DJI Care Refresh umożliwia do dwóch wymian w ciągu jednego roku. Za każdym razem, gdy poprosisz o wymianę, otrzymasz nowy lub równoważny nowemu produkt pod względem wydajności i sprawności.

Jeśli chcesz kupić Care Refresh dla swojego drona, a upłynęło już ponad 48 godzin od jego aktywacji, możesz skorzystać z weryfikacji wideo DJI Care. W filmie weryfikacyjnym musisz zaprezentować, że dron jest w pełni sprawny i nie posiada żadnych uszkodzeń. Aby dokonać weryfikacji wideo należy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami.

Przed nagraniem ekranu, zapoznaj się z poniższą instrukcją:

  • Przed rozpoczęciem nagrania ekranu, upewnij się, że dron, aparatura sterująca oraz urządzenie mobilne są podłączone 
  • Nagrywaj wideo w miejscu, gdzie sygnał GPS jest wystarczająco silny
  • NIE edytuj wideo! 
  • Są dwa rodzaje weryfikacji wideo: dla aplikacji DJI GO 4 oraz dla aplikacji DJI Fly

Proces weryfikacji wideo: 

Krok 1: Pokaż numer seryjny aparatury sterującej 

  1. Włącz drona i połącz się z nim, włącz nagrywanie ekranu, włącz DJI GO 4 (lub DJI Fly), naciśnij “Go Fly”. Wejdź do zakładki ustawień ogólnych - ikona w prawym górnym rogu aplikacji, naciśnij “About” aby wyświetlić numer seryjny aparatury sterującej

Krok 2: Przedstaw sprawność gimbala 

  1. Przejdź do menu ustawień gimbala, a następnie uruchom jego automatyczną kalibrację. Po zakończeniu kalibracji przełącz pokrętło gimbala na pilocie i upewnij się, że gimbal może poruszać się w górę i w dół.

Krok 3: Sprawdź status drona

  1. Wróć do widoku kamery i naciśnij pasek statusu lotu w lewym górnym rogu ekranu, aby przejść do listy statusu drona. Powoli przewiń stronę w dół, aby potwierdzić, że nie ma raportów o błędach (wersja dla DJI GO 4)
  2. lub: wróć do widoku kamery i naciśnij pasek statusu lotu w lewym górnym rogu ekranu, aby przejść do statusu drona, potwierdź, że nie wyświetlają się żadne błędy (wersja dla DJI Fly). 

Krok 4: Pokaż widok z kamery

  1. Wróć do widoku z kamery i zostań tam przynajmniej 3 sekundy, potwierdzając, że sygnały GPS, zasięgu aparatury sterującej oraz transmisji wideo są w normie. 
  2. Zakończ nagrywanie

Uwaga: Weź pod uwagę, że wideo powinno zawierać wszystkie powyższe punkty. Wyślij film weryfikacyjny tutaj: https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload załączając link do wideo, w celu sprawdzenia przez DJI. Film wrzucony na serwis YouTube powinien mieć ustawienia publiczne, aby możliwa była jego weryfikacja. 

Informacja o weryfikacji zgłoszenia zostanie wysłana mailowo przez zespół DJI. 

Po otrzymaniu na swoim koncie DJI informacji o pozytywnym rozpatrzeniu weryfikacji należy aktywować usługę Care Refresh na swoim urządzeniu poprzez wejście w poniższy link i zastosowaniu się do podanych kroków.
https://service.dji.com/care/active

pixel