DJI Care Refresh – jak nagrać film weryfikacyjny?
DJI Care Refresh to kompleksowa usługa serwisowa Twojego drona. Za niewielką dodatkową opłatą, DJI Care Refresh umożliwia do dwóch wymian w ciągu jednego roku. Za każdym razem, gdy poprosisz o wymianę, otrzymasz nowy lub równoważny nowemu produkt pod względem wydajności i sprawności.
Jeśli chcesz kupić Care Refresh dla swojego drona, a upłynęło już ponad 48 godzin od jego aktywacji, możesz skorzystać z weryfikacji wideo DJI Care. W filmie weryfikacyjnym musisz zaprezentować, że dron jest w pełni sprawny i nie posiada żadnych uszkodzeń. Aby dokonać weryfikacji wideo należy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami.
Przed nagraniem ekranu, zapoznaj się z poniższą instrukcją:
- Przed rozpoczęciem nagrania ekranu, upewnij się, że dron, aparatura sterująca oraz urządzenie mobilne są podłączone
- Nagrywaj wideo w miejscu, gdzie sygnał GPS jest wystarczająco silny
- NIE edytuj wideo!
- Są dwa rodzaje weryfikacji wideo: dla aplikacji DJI GO 4 oraz dla aplikacji DJI Fly
Proces weryfikacji wideo:
Krok 1: Pokaż numer seryjny aparatury sterującej
- Włącz drona i połącz się z nim, włącz nagrywanie ekranu, włącz DJI GO 4 (lub DJI Fly), naciśnij “Go Fly”. Wejdź do zakładki ustawień ogólnych - ikona w prawym górnym rogu aplikacji, naciśnij “About” aby wyświetlić numer seryjny aparatury sterującej
Krok 2: Przedstaw sprawność gimbala
- Przejdź do menu ustawień gimbala, a następnie uruchom jego automatyczną kalibrację. Po zakończeniu kalibracji przełącz pokrętło gimbala na pilocie i upewnij się, że gimbal może poruszać się w górę i w dół.
Krok 3: Sprawdź status drona
- Wróć do widoku kamery i naciśnij pasek statusu lotu w lewym górnym rogu ekranu, aby przejść do listy statusu drona. Powoli przewiń stronę w dół, aby potwierdzić, że nie ma raportów o błędach (wersja dla DJI GO 4)
- lub: wróć do widoku kamery i naciśnij pasek statusu lotu w lewym górnym rogu ekranu, aby przejść do statusu drona, potwierdź, że nie wyświetlają się żadne błędy (wersja dla DJI Fly).
Krok 4: Pokaż widok z kamery
- Wróć do widoku z kamery i zostań tam przynajmniej 3 sekundy, potwierdzając, że sygnały GPS, zasięgu aparatury sterującej oraz transmisji wideo są w normie.
- Zakończ nagrywanie
Uwaga: Weź pod uwagę, że wideo powinno zawierać wszystkie powyższe punkty. Wyślij film weryfikacyjny tutaj: https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload załączając link do wideo, w celu sprawdzenia przez DJI. Film wrzucony na serwis YouTube powinien mieć ustawienia publiczne, aby możliwa była jego weryfikacja.
Informacja o weryfikacji zgłoszenia zostanie wysłana mailowo przez zespół DJI.
Po otrzymaniu na swoim koncie DJI informacji o pozytywnym rozpatrzeniu weryfikacji należy aktywować usługę Care Refresh na swoim urządzeniu poprzez wejście w poniższy link i zastosowaniu się do podanych kroków.
https://service.dji.com/care/active