Kod produktu: DJIROBOS1

DJI RoboMaster S1 - PRZEDSPRZEDAŻ

2 499 PLN
Formy dostawy
Wysyłka
Salon Warszawa
Salon Poznań
Salon Katowice

Produkt dostępny w przedsprzedaży. Realizacja zamówień nastąpi zgodnie z ich kolejnością. Przewidywany termin realizacji zamówień to pierwsza połowa listopada.

Gwarancja dostawy jutro. Zamów jeszcze przez:

Robot edukacyjny RoboMaster S1

Learn to Win

RoboMaster S1 jest przełomowym robotem edukacyjnym, stworzonym po to, by uwolnić potencjał każdego ucznia. Zainspirowany corocznym turniejem robotów RoboMaster organizowanym przez DJI, S1 daje możliwość przyswojenia wiedzy z takich dziedzin nauki jak, matematyki, fizyki, programowania i innych zagadnień poprzez niezwykłe tryby rozgrywki i inteligentne funkcje.

46 programowalnych komponentów

6 programowalnych modułów AI

Niskie opóźnienie transmisji HD FPV

Programowanie Scratch & Python

Ruch dookólny 4WD

Pancerz z inteligentnymi czujnikami

Wiele ekscytujących trybów walki

Innowacyjne nauczanie

Zaprojektowany by wygrywać

RoboMaster S1 jest doskonałym przykładem wydajności i wszechstronności. Dzięki niezwykłym podzespołom, S1 pozwala tworzyć, konkurować, a także przełamać własne granice.

Robomaster S1

Zbuduj go sam!

Modułowa konstrukcja S1, pozwala zbudować go od podstaw, jeszcze bardziej zwiększając zabawę i zapewniając niezwykłe wrażenia.

S1
  • Inteligentny kontroler

    Dzięki zastosowaniu wydajnego procesora, inteligentny kontroler może jednocześnie obsługiwać takie funkcje, jak transmisja obrazu o wysokiej rozdzielczości i niskim opóźnieniu, obliczenia AI oraz programowanie. Koordynuje również płynną transmisję, aby szybko wykonywać Twoje polecenia.

  • Blaster

    Blaster w S1 wykorzystuje światło LED do wyznaczenia trajektorii lotu dla kulek żelowych i promieni podczerwieni. Niezwykłe efekty dźwiękowe i odrzut, zwiększają wrażenia podczas wciągającej walki z przeciwnikami. Dla większego bezpieczeństwa, Blaster używa nietoksycznych kulek żelowych oraz ma ograniczenia szybkości i kąta strzału.

  • 2-osiowy gimbal mechaniczny

    Zakres obrotu / odchylenia gimbala wynosi 540° × 65°, co zapewnia szerokie pole widzenia dla kamery FPV. Wbudowany silnik bezszczotkowy z bezpośrednim napędem, współpracuje z IMU i zaawansowanymi algorytmami, aby pozwolić na ruchy gimbala z dokładnością kontroli drgań [1] w zakresie ± 0,02°, zapewniając tym samym płynną transmisję obrazu oraz precyzję sterowania.

  • Koła Mecanum

    S1 jest wyposażony w cztery koła Mecanum. Każde koło posiada 12 rolek, które umożliwiają wielokierunkowy ruch i precyzyjną kontrolę. Zawieszenie przednich osi pozwala na większą wszechstronność podczas pracy.

  • Wysokiej jakości silnik

    S1 jest wyposażony w niestandardowy silnik M3508I ze zintegrowanym FOC ESC o wyjściowym momencie obrotowym do 250 mN•m. Liniowe czujniki Halla z zaawansowanymi algorytmami, umożliwiają kontrolę robota w zamkniętej pętli dla dodatkowej precyzji. Dodatkowe mechanizmy bezpieczeństwa zapewniają doskonałą stabilność.

  • Pancerz z inteligentnymi czujnikami

    Sześć inteligentnych paneli, tworzących pancerz, chroni robota S1, wykrywając uderzenia kulek żelowych lub wiązek podczerwieni. System analizuje i przekazuje dane dotyczące trafień, włączając je do gry w czasie rzeczywistym.

Ucz się w praktyce

RoboMaster S1 łączy świat cyfrowy ze światem rzeczywistym. S1 obsługuje języki programowania Scratch i Python, umożliwiając użytkownikom doświadczanie matematyki, fizyki i technologii sztucznej inteligencji w najnowocześniejszy i niezwykle inspirujący sposób.

Programowanie Scratch 3.0 i Python

S1 obsługuje języki programowania Scratch i Python. Dzięki temu możesz przenieść swoje umiejętności na wyższy poziom, niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz przygodę z programowaniem, czy jesteś już na najlepszej drodze do zostania ekspertem.

  • Scratch 3.0

    Klasyczny język programowania wizualnego używany w szkołach podstawowych i średnich na całym świecie.

  • Python

    Szeroko stosowany w tematyce sztucznej inteligencji.

Programowanie Scratch 3.0
Programowanie Python

Nieskończone możliwości

Aż do 46 konfigurowalnych komponentów [2] daje nieograniczone pole na własne innowacje, pomagając Ci rozwijać się i uczyć w ekscytujący sposób, który zwiększa Twoje umiejętności i Twojego S1. Sześć portów PWM [3] obsługuje niestandardowe akcesoria, umożliwiając odkrywanie nieograniczonych możliwości S1 i magii świata robotów.

* Akcesoria pokazane na tym obrazie nie są oficjalnymi akcesoriami i służą wyłącznie celom poglądowym.

Nieskończone możliwości dzięki Robomaster S1

Doświadcz AI

Technologia sztucznej inteligencji pozwala S1 rozpoznawać gesty, dźwięki, a nawet inne roboty S1. Zabawa z RoboMaster S1 otwiera drzwi do nauki AI, pozwalając na praktyczne wprowadzenie do technologii przyszłości.

  • Rozpoznawanie linii

    S1 można zaprogramować tak, aby sam podążał za wyznaczoną linią na podłożu. Im więcej wiedzy z matematyki i fizyki zostanie zastosowane, tym lepiej robot wykona swoje zadanie.

  • Rozpoznawanie markera wizyjnego

    Rozpoznaj do 44 znaków, które zawierają cyfry, litery i znaki specjalne oraz rozszerzają możliwości kodowania i walki.

  • Rozpoznawanie ludzi

    Dzięki zaawansowanej technologii widzenia komputerowego, S1 jest w stanie zidentyfikować i śledzić każdą wybraną osobę, znajdująca sie w polu widzenia S1.

  • Klaskanie

    S1 jest wyposażony we wbudowany moduł rozpoznawania klaśnięć, który można zaprogramować pod kątem unikalnych odpowiedzi.

  • Rozpoznawanie gestów

    S1 potrafi rozpoznawać różne gesty, a Ty możesz zaprogramować go tak, by samodzielnie reagował.

  • Rozpoznawanie robota S1

    S1 rozpoznaje inne roboty S1. Dzięki temu możesz poszerzyć możliwości i wrażenia z rozgrywki.

Autonomiczna jazda

Dzięki wykorzystaniu znaczników wizyjnych do tworzenia "sygnalizacji świetlnej" i innych przeszkód, użytkownicy mogą pisać własne programy, które pozwalają S1 automatycznie jeździć i wykonywać złożone zadania. Poznaj zasady matematyczne obejmujące robotykę i mechanikę ruchu poprzez sześć programowalnych modułów sztucznej inteligencji S1. Poznaj tajniki sztucznej inteligencji w trakcie rozwijania tych i wielu innych umiejętności.

DJI Robomaster S1 - automatycna jazda

Konkurs RoboMaster

Robot S1 został zainspirowany corocznym turniejem robotów DJI RoboMaster. Od jego założenia w 2015 roku, ponad 20 000 uczniów z ponad 400 szkół wzięło udział w tym ekscytującym konkursie, który testuje spryt, umiejętności inżynieryjne i rozwiązywania problemów.

Zobacz więcej
Robot edukacyjny Robomaster S1

Świat jest Twoją areną

Zbuduj swoją własną arenę na zawody, w dowolnym miejscu i czasie, i ciesz się różnorodnymi trybami rozgrywki z niezwykłym doświadczeniem FPV. Możesz również nagrywać i udostępniać znajomym całą akcję za naciśnięciem jednego przycisku.

Zobacz akcję

Ciesz się wyjątkową i wciągającą jazdą, dzięki ekscytującej perspektywie z pierwszej osoby.

Wyścig

Rywalizuj z przeciwnikami na własnym torze. Odblokuj specjalne funkcje, takie jak ekstremalna prędkość, rozpoznając określone znaczniki wizyjne lub uwolnij broń, taką jak wywoływanie zakłóceń u przeciwników, aby zdobyć nad nimi przewagę i wygrać wyścig.

Każdy na każdego

W konkursie sprytu i szybkości może być tylko jeden zwycięzca. Użyj niestandardowych umiejętności, aby uzyskać przewagę i pokonać przeciwników w tej ekscytującej walce, która wykorzystuje unikalny system sędziowski S1 i inteligentny pancerz.

Rozwijaj niestandardowe umiejętności

W każdej konkurencji mądrość jest równie ważna, jak siła. S1 pozwala użytkownikom wykorzystać swoją wiedzę do tworzenia niestandardowego kodowania, odblokowując unikalne funkcje, które zaskoczą widzów i pokonają konkurentów. Dzięki nowej koncepcji edukacji, S1 pomaga użytkownikom czerpać radość z nauki w nowy i ekscytujący sposób.

Innowacyjne i praktyczne nauczanie

S1 jest wyposażony we wszystko, czego potrzeba użytkownikom, aby rozpocząć zabawę. Road to Mastery oferuje kursy oparte na projektach, które zwiększają zrozumienie języków programowania przez użytkowników, podczas gdy RoboAcademy oferuje program nauczania tworzenia wideo oraz szczegółowy Przewodnik Programowania ze szczegółowymi objaśnieniami bloków i modułów S1.

Aplikacja RoboMaster

Dzięki dedykowanej aplikacji RoboMaster obsługiwane są wieloplatformowe interakcje i różne metody operacyjne dla S1, a także bogate zasoby edukacyjne i kilka trybów konkurencji.

Aplikacja iOS (v1.0.4)

iOS 10.0.2 lub nowszy

iPhone Xs, iPad Air 2, iPhone Xs Max, iPad Air 1, iPhone X, iPhone SE, iPad mini 4, iPad Pro, iPhone 6s, iPhone 6s Plus, iPhone 7, iPhone 7 Plus, iPhone 8, iPhone 8 Plus, iPhone XR, iPhone 6 Plus


Aplikacja Android (v1.0.5)

Android 5.0 lub nowszy

Samsung Galaxy S7,Samsung Galaxy S8,Samsung Galaxy S9,Samsung Galaxy S10,Samsung Galaxy Note8,Samsung Galaxy Note9,Samsung Galaxy Tab S2,Huawei Nova3i,HUAWEI Honor 9,HUAWEI Mate9,HUAWEI Honor 10,HUAWEI Mate10,HUAWEI P10,HUAWEI P20 pro,HUAWEI P30 pro,Google Pixel2,Google Pixel3XL,OnePlus 6,OPPO Find X,OPPO R15,VIVO X21A,HTC 10,MI 8,MI Mix 2s,Mi Max 2

  • Korzystanie z wielu platform

    Funkcje i tryby rozgrywki są obecnie dostępne na iOS, Android i Windows. Aplikacja RoboMaster pozwala użytkownikom posiadającym różne systemy, brać udział w rozgrywce w tym samym czasie. [4]

  • Różne metody działania

    Robotem S1 można sterować za pomocą komputera lub urządzenia mobilnego (za pomocą ekranu dotykowego, żyroskopu lub gamepada).

  • Elastyczne programowanie i udostępnianie

    Napisz w prosty sposób swój program i korzystaj z niego lub dziel się nim ze swoimi znajomymi, dzięki możliwości udostępniania w aplikacji RoboMaster.

korzystanie z robota na wielu platformach
sterowanie robotem edukacyjnym
programowanie robota S1

1. Dane te zostały zmierzone przez S1 podczas pracy na płaskiej powierzchni, bez wykorzystania Blastera.
2. W skład komponentów wchodzi: 7 silników, 6 czujników trafienia, 7 czujników podczerwieni, 1 sensor wizualny, 1 mikrofon, 1 głośnik, 2 żyroskopy i 21 diod LED. Wszystkie mogą być sterowane i konfigurowane.
3. PWM (Pulse Width Modulation) jest używane do sterowania siłownikami, takimi jak serwa, diody LED i sterowniki. Aby skorzystać z PWM, zapoznaj się z przewodnikiem programowania.
4. Obecnie dostępne są tylko: Python Beta i Windows Beta.