Data aktywacji, gwarancja, okres ważności DJI Care Refresh – jak sprawdzić te i inne informacje o swoim urządzeniu DJI?
Nie masz pewności, czy Twoje urządzenie DJI wciąż jest na gwarancji? A może nie wiesz, ile zostało wymian w ramach DJI Care Refresh? Wszystkie te informacje znajdziesz w jednym miejscu – wystarczy chwila, aby sprawdzić je online. Zobacz, jak to zrobić!

Device Info Inquiry – jakie informacje możesz sprawdzić?
Wszystkie najważniejsze informacje dotyczące Twojego urządzenia możesz sprawdzić na stronie Device Info Inquiry. Znajdziesz tam takie dane, jak na przykład:
- Data aktywacji – czyli pierwszego uruchomienia sprzętu.
- Status gwarancji – czyli czy sprzęt wciąż jest objęty gwarancją producenta. Uwaga: gwarancja liczona jest od północy dzień po odebraniu urządzenia, niezależnie od daty aktywacji.
- Okres ważności DJI Care Refresh – oraz liczbę pozostałych dostępnych wymian.
- Historia napraw i wymian serwisowych – jeśli urządzenie było już w serwisie lub zostało wymienione w ramach usługi Flyaway.
Jak sprawdzić informacje o swoim urządzeniu?
Korzystanie ze strony Device Info Inquiry jest bardzo proste. Informacje o swoim urządzeniu możesz sprawdzić na dwa sposoby.
Opcja 1 – na podstawie numeru seryjnego:
- Wejdź na stronę Device Info Inquiry.
- Wpisz numer seryjny urządzenia.
- Przeciągnij suwak zabezpieczający.
- Kliknij Check.

Opcja 2 – po zalogowaniu się na konto DJI
- Wejdź na stronę Device Info Inquiry.
- Zaloguj się na swoje konto DJI.
- Kliknij Select the bound device.
- Wybierz interesujące Cię urządzenie.

Niezależnie od wybranej metody, cały proces zajmuje tylko kilka chwil – i od razu wiesz, na czym stoisz!
Jeśli chcesz sprawdzić, czy Twój sprzęt DJI jest jeszcze objęty gwarancją, kiedy został aktywowany albo czy DJI Care Refresh nadal obowiązuje, nie musisz pisać do supportu. Wystarczy kilka kliknięć, aby szybko zyskać dostęp do najważniejszych informacji!